Sorteren

vakanties Valkenburg (aan de Geul)

Reviews over Valkenburg (aan de Geul)

Echt fantastisch

Marjolein van dijk
    15-11-2018

Gezellig hotel , fijne en gezellige mensen ,gezellige kok komt ook even langs met eten en weet wat hij maakt , ook het ontbijt is uitgebreid en heerlijk .

Fijn verblijf

Geerts
    12-11-2018

Heerlijke overnachting gehad. Kamer redelijk klein, maar dat is geen probleem. Netjes en schoon. Wel gehorig!!

Prima, maar met gebreken

PenW
    10-11-2018

Landal Cauberg is een prima park, wij komen er graag. Dit keer een luxe appartement. Heel mooi, ruim en schoon.

Helaas waren er wel wat dingen welke niet werkten, en dat moet echt beter.

Gas openhaard wilde niet ontsteken, wel met lucifers, maar toen bleek de bedieningsknop kapot. De stoomdouche deed wel wat, maar was niet te bedienen door vastgelopen display. Alleen te stoppen met noodknop waardoor ook nog het alarm afging. De afstandbediening hoogtezon was door een los zittende stekker moeilijk te bedienen. Vreemd genoeg werd je ook niet bruin, al lag je er een uur onder...... In de kast lag nog kleding van vorige bewoners.

Het afval kan maar op één plek ingeleverd worden, je moet met zware huisvuilzak werkelijk het hele park door.

Toch komen we erg graag nog eens terug !

Super TV + Internet

Math Jansen
    7-11-2018

Een echt familie Hotel! Ongelooflijk. Heel proper en super verzorging. Zowel Max kunnen kijken op Ziggo (in HD) en een super internet verbinding. Nog nooit zo snel meegemaakt in hotels. Natuurlijk lig je wel in het centrum van Valkenburg. Dus het is logisch dat je mensen 'hoort'. De gratis toegang (vouchers) wat wij hebben ontvangen voor het Holland Casino van zoonlief (Hulsman) heeft ons ook een mooie avond gebracht.

Het ontbijt was door mevrouw super verzorgt (ook door meneer). Ruime keuze.

Fantastisch!

Plesters chris
    7-11-2018

Een dagje wellness gedaan, was super!

Hebben ook al een hotelverblijf gedaan, zeker een aanrader!!!

Valkenburg (aan de Geul) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 2458 reviews