Reviews over Thorn

Carly
    13-10-2018

Een aanrader echt leuk plaatsje zeker de moeite waard om te bezoeken

Erg leuk!

L. rijkhoff
    2-8-2018

Erg leuk plaatsje. Zeker de moeite waard om een x heen te gaan. Gezellig hotel.

Voor het Uitgaans leven hoef je er niet heen te gaan. Voor historie en natuur wel.

voor herhaling vatbaar

rik zwinnen
    22-7-2017

het stadje Thorn is de moeite waard, echter voor een paar dagen, tenzij je houdt van langere wandelingen en fietstochten,

er was voor ons echter een groot minpunt: de klokkentoren heeft ons de ganse nacht wakker gehouden, maar daar pilletjes voor,

tip voor de VVV dienst: even proberen om de mensen die het klokkengeluid niet gewoon zijn een betere nachtrust te gunnen

Leuk stadje, beroemd om zijn witte huizen.

Robert
    1-7-2017

Er is niet veel te doen, dus het stadje Thorn is een ideale plek voor rustzoekers.

De reusachtige abdijkerk + museum en film over Thorn is zeker een bezoek waard.

rustig stadje met vriendelijk mensen

Bert Brugmans
    23-6-2017