Reviews over Thorn

voor herhaling vatbaar

rik zwinnen
    22-7-2017

het stadje Thorn is de moeite waard, echter voor een paar dagen, tenzij je houdt van langere wandelingen en fietstochten,

er was voor ons echter een groot minpunt: de klokkentoren heeft ons de ganse nacht wakker gehouden, maar daar pilletjes voor,

tip voor de VVV dienst: even proberen om de mensen die het klokkengeluid niet gewoon zijn een betere nachtrust te gunnen

Leuk stadje, beroemd om zijn witte huizen.

Robert
    1-7-2017

Er is niet veel te doen, dus het stadje Thorn is een ideale plek voor rustzoekers.

De reusachtige abdijkerk + museum en film over Thorn is zeker een bezoek waard.

rustig stadje met vriendelijk mensen

Bert Brugmans
    23-6-2017

mooi stadje rustige omgeving

Leuk plaatsje

visser65
    13-5-2017

Leuk rustig dorpje, vele terrasjes , in voorjaar rustig. Basiliek open van 10-17.00 uur .

Lekkere ijszaak in centrum stadje

fantastisch, gemoedelijk

Mevr. H.KEEP.
    12-4-2017

voor de mensen die slecht ter been zijn

voor een langer verblijf

afhankelijk van openbaar vervoer

niet veel winkels in de buurt

Thorn scoort een 8,2 uit 10, op basis van 217 reviews