Thorn

Reviews over Thorn

Leuk dorpje.

Marinus,
    17-2-2019

Autoluw dorpje , leuk wit dorpje , voor gelovige mensen een hele mooie kerk , je hebt het dorpje in een paar uur wel gezien , auto verplicht parkeren aan de buitenrand van het dorpje tegen betaling , de bewoners hebben allemaal een parkeer vergunning of hebben de auto binnen staan.

Gereisd alleenreizend in september 2018

voor herhaling vatbaar

rik zwinnen,
    22-7-2017

het stadje Thorn is de moeite waard, echter voor een paar dagen, tenzij je houdt van langere wandelingen en fietstochten,

er was voor ons echter een groot minpunt: de klokkentoren heeft ons de ganse nacht wakker gehouden, maar daar pilletjes voor,

tip voor de VVV dienst: even proberen om de mensen die het klokkengeluid niet gewoon zijn een betere nachtrust te gunnen

Gereisd met partner in juli 2017

Leuk plaatsje.

Riet,
    1-4-2017

Redelijke parkeer tarief van €2,50 voor de hele dag.

Trek geen hoge hakken aan i.v.m. klinkertjes (kinderkopjes)

Geen locatie om een hele dag te vertoeven. Met een paar uurtjes het hele plaatsje bezichtigd.

Gereisd met partner in maart 2017

zeer mooi

Ronny,
    29-3-2017

wanneer je Thorn via de fietsroute of met de wagen passeert heb je wat gemist. Stap af, loop eens door kleine straatjes langs de witte huizen. Leest wat er op de verschillende boordjes staat die aan de huizen zijn aangebracht, dan zal je voelen dat al deze gevels een rijk verleden dragen.

Gereisd met partner in maart 2017

Rustiek en romantisch Thorn

H. Drenthen,
    25-2-2017

Meer geschikt voor de iets oudere persoon. Er zijn geen disco's.

Je kunt er prachtig wandelen. De straatjes zijn met maaskeien geplaveid. Thorn ligt aan het laagterras van de Maas en de aanlegsteiger ligt op 5 minuten wandelen zodat je een rondvaart kunt maken (vanaf maart).

Je kunt het voormalig klooster (gesticht omstreeks 990) voor benedictinessen bezoeken waar de adellijke dames werden ondergebracht.

Ik vond alles leuk en ga zeker nog weer eens naar la Ville Blanche.

Gereisd alleenreizend in februari 2017
Thorn scoort een 7,8 uit 10, op basis van 220 reviews