Reviews over Susteren

Prima vakantie

Fam. Rodenburg,
    30-12-2018

De eerste dag heerlijk gegeten in het Restaurant op het park, erg vriendelijk personeel. We moesten wat langer wachten op ons eten en kregen een gratis drankje aangeboden. Voor kinderen een leuk park, veel speeltuintjes, funclub, springkussens en niet te vergeten de dierenweide. Ook een zwembad maar die is wel vrij klein voor zo'n groot park. Het huisje (12 pers.) was heerlijk ruim, alleen de koelkast was niet echt ingesteld op 12 personen. Koelkast was voor ons echt te klein terwijl wij maar met z'n 8en waren. Schoonmaak van het huisje kan ook beter. Bij aankomst lagen er overal doden vliegen ook de tegels in de badkamers waren niet erg schoon. Verder prima huis met ook fijne en ruime slaapkamers. Omgeving van het park is mooi en er is genoeg te doen.

Fijne midweek met gezin tijdens de Kerst

Henk,
    28-12-2018

Vriendelijk ontvangst. Leuk park en sfeervol huisje (12 pers.) Mooie ligging aan t meer.

Ruime slaapkamers met prima bedden.

De ramen zemen zou geen luxe zijn geweest. Niet echt aantrekkelijk om naar buiten te kijken met t zonnetje erop.

Wel wat achterstallig onderhoud te doen in huisje. (Geen deur gangkast en geen slot op toilet). Ook een tweede koelkast zou fijn zijn.

Verder leuk zwembad..niet groot en hygiëne matig!! (Zou wat eerder/langer open mogen zijn.

Maar heel fijn gehad ook omdat t weer heerlijk was.

En de (klein-) kinderen genoten van het voederen vd dieren smorgens en het luchtkussen.

Mooi park maar geen tweede keer voor ons.

Marlies,
    28-12-2018

Het park zelf is goed onderhouden . Personeel vriendelijk . Veel te doen in de omgeving designer outlet roermond , of een dagje maastricht is een aanrader . Bij aankomst op het park goed geholpen alleen het huisje zoeken ging lastig want op 9 van de 10 Lodge's staan geen nummers ! Bij binnenkomst stond er een kaartje dat het huisje 1,5 maand geleden voor het laatst is schoongemaakt . Enorm veel stof onder de bedden en haarelastiekjes,snoeppapiertjes , kruimels van de vorige gasten. Dit is een flink minpunt .

was super

c v d gragt,
    23-12-2018

heel goed mooi huis heel mooie omgeving heerlijk gegeten

Super

Van der Giessen,
    9-11-2018

Mooi park, verzorgd, schone mooie accomodaties!!

Susteren scoort een 7,7 uit 10, op basis van 196 reviews