Reviews over Susteren

Super

Van der Giessen
    9-11-2018

Mooi park, verzorgd, schone mooie accomodaties!!

Geweldig!

Gerd Casteels
    2-11-2018

Alles is ter plaatse, proper en goed onderhouden.

Onze kindjes waren 9, 7, 7, 6, 5 en 5 jaar. Het was super, zowel in ons huisje (voldoende ruimte) als in het park. De keuken was comfortabel ingericht en voldoende huisraad. We zijn reeds 2x in Lochem geweest, 1x in Brunssum en nu in Susteren.

Zeer geschikt voor te verblijven met kinderen

Y.van kempen*
    25-10-2018

Er wordt erg veel gedaan voor de kindere. Ook veelspeeltoestellen en leuke hkinderboerderij en zwembad binnen en zomers een buiten meer om in te zwemmen

Heerlijk om te relexen

Monique Otto
    6-10-2018

Het is een rustig park waar je heerlijk kunt relexen,het huisje was fijn, wat schoon moet zijn was schoon , de tuin was zalig, lekker aan het water ,lekker privé .

Heerlijk rondgewandeld met ons hondje.

Minpuntjes zijn , dat er buiten het restaurant op het park (waar je niet naar binnen mag met een hondje)en een kleine super markt, niets te doen is verder .

En de Polen die er verblijven om hier te werken , konden in de avond nogal luidruchtig zijn,verder geen last van.

we gaan zeker nog een keer terug

T van der windt
    21-9-2018

mooi park om tot rust te komen in september

Susteren scoort een 7,4 uit 10, op basis van 196 reviews