Sorteren

vakanties Slenaken

Reviews over Slenaken

Gezelligheid en sfeer in een mooie omgeving.

Pascale en vrienden
    18-11-2018

Zeer gastvrij onthaal, heel net huisje met alles op en aan om er een gezellig verblijf van te maken. Heel goed gelegen met mooi zicht en veel wandelmogelijkheden.

Beslist voor herhaling!

Vergunst
    18-11-2018

Een weekend in dit hotel geweest, voortreffelijk! Kamer eenvoudig maar super schoon en een goed bed. Prachtige wandeling gelopen met een beschreven die gratis is te verkrijgen bij de receptie. Het in begrepen drie gangen diner was zo goed dat we de tweede avond ook gereserveerd hebben. Heerlijk een wild menu gegeten, een aanrader! Ontbijt is eenvoudig maar voldoende, een adres om te onthouden.

Heerlijk

R.Revet
    18-11-2018

Heerlijk appartement. Fijne gastheer. Zeer compleet. Voelt je direct op je gemak. Dit omdat het appartement direct fijn aanvoelt. Dit door de kleine attenties en inrichting. Voelt niet als een vakantiehuisje.

Komen zeker terug

Hans Dorreboom
    18-11-2018

Top woningen, mooi ingericht, compleet en volledig toegerust

Prachtig in super omgeving

Sjaak Verkoeijen
    18-11-2018

Er is geen radio en de kwaliteit van tv beeld is slecht

Slenaken scoort een 8,6 uit 10, op basis van 207 reviews