Sorteren

Reviews over Slenaken

Heel goed

Henny
    29-6-2018

Zuid- Limburg is echt anders dan de rest van Nederland.

Prachtige natuur. Glooiende heuvels met af en toe een steile klim.

Fijn om te wandelen, ook langs de mooie riviertjes.

Gezellige gemoedelijke mensen.

Heerlijk om af en toe naar Zuid- Limburg te gaan.

Het mooiste tuin van Nederland !

fam. Suarez
    7-3-2018
    Slenaken licht op 10 minutjes van Maastricht/Aachen en Luik ligt op 30'. Slenaken is klein en fijn. Rustige streek in volle nature.

Een leuk gezellig plaatsje .

Giovanni
    20-1-2018
    Je moet Slenaken , niet met een stad vergelijken .Maar echt een gezellig plaatsje en leuke terrasjes , om gezellig te vertoeven , en leuke plaatsjes in de omgeving, helaas moet ik er wel bij vermelden , met slecht weer is er niet veel te doen , en met regen dus geen mooie vergezichten,

Prachtig gelegen in de natuur.

Rien Janssens
    7-1-2018

Houdt er rekening mee dat er voor een kleine gemeente best aardig veel restaurants zijn. Dus voor de bourgondiërs onder ons een prima stadje om te vertoeven. Voor zelf-kokers is er een prima gesorteerde lokale supermarkt.

Verder zijn er niet zoveel, of eigenlijk heel weinig, winkels.

prachtige omgeving

groot
    31-12-2017

mooie wandelingen, prachtige natuur, goede restaurants, uitgebreide supermarkt.

bereikbaar met openbaar vervoer

Slenaken scoort een 8,6 uit 10, op basis van 206 reviews