Sittard

We hebben een aantal aanbieders voor Sittard voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sittard voor je op een rij gezet:

Reviews over Sittard

Sittard, stad met rijke historie.

Wil,
    29-11-2017

Sittard is een stad met een rijke historie. Bij de VVV kun je een prachtige stadsroute krijgen, waarmee je via een mooie wandeling langs de unieke plekjes van de stad komt. Toon Hermans, Leo Horn en Zefke Mols zijn de meest bekende Sittarderen.

Een sfeervol centrum met heerlijke terrassen en uitstekende restaurants bieden een grote keuze. Cultureel en sportief scoort Sittard erg hoog. (Al komt Fortuna eigenlijk uit Geleen).

Sittard is een stad die nooit verveelt.

Gereisd met partner in november 2017

Knus

M en J,
    18-5-2017

Sittard ligt mooi tussen België en Duitsland in. Heeft een gezellige markt waar bij zelfs maar iets zonnig weer de markt vol stroomt met mensen van jong en oud om wat te drinken en/of te eten. Je kunt er uren fietsten. Aken, Maastricht, Luik, Maasmechelen en Roermond liggen op korte afstand. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2017

leuke plek en niet te groot

Wim,
    27-11-2015

Sittard heeft een mooi centrum en een markt met veel terrasjes. Winkels en restaurantjes genoeg voor elke beurs. De omgeving ook mooi, wel heuvelachtig. Om er te kunnen fietsen moet je wel een beetje getraind zijn. We zijn er een dag geweest en we waren eigenlijk nog niet uitgekeken. Maastricht ligt lekker vlakbij.

Gereisd met partner in november 2015

Leuke plek; niet al te groot.

fga_scheffers,
    4-11-2014

Leuk stadje om beetje rond te kijken voor stel. Niet heel geschikt voor jongeren en kinderen. Heel gezellig, groot plein (Markt), compleet omgeven met allerlei soorten horecazaken, hotels e.d. Voor ieders, op elk moment van de dag, wil.

Mooie kerken die bezichtigd kunnen worden.

Slechts één museum(pje).

Mooie omgeving, geschikt voor korte en lange wandelingen of fietstochten in de natuur.

Gereisd met partner in oktober 2014

stad zonder eigenwaarde

Ko van der Krabben,
    5-5-2009

Sittard is een gezellige stad met een leuk centrum. Het is alleen jammer dat de gemeente dat niet beseft. Veel te duur parkeren. Het vuil na de markt is gewoon een dag blijven liggen. De verkeerslichten staan zo afgesteld alsof u niet welkom bent. Kortom gemeente: laat uw stad gezellig blijven!

Gereisd zakelijk in mei 2009
Sittard scoort een 8,7 uit 10, op basis van 48 reviews