Reviews over Sevenum

Gezellig limburgs dorp.

Mathijs
    18-11-2017

Sevenum heeft een gezellig centrum met enkele historische panden, leuke terrasjes en diverse eetgelegenheden. Buiten het centrum vindt je bossen en weilanden. Bij Sevenum ligt Toverland, Het Meerdal en De Schatberg. Kledingliefhebbers kunnen terecht bij Janssen Noy.

Gezellig en gemoedelijk.

Marian.
    9-6-2017

Als je van gezelligheid, knus en gemoedelijk houdt kun je hier prima vertoeven.

Fantastische vakantie en omgeving

Linsey
    18-2-2017

Mooie omgeving en genoeg te beleven voor jong en oud. Met attractiepark toverland om de hoek.

Mooie natuur om heerlijk te wandelen en te fietsen. In de buurt is ook aardbeienland. Kan je lekkere

Aardbeien plukken en speurtochthouden met de kids. En lekker spelen met de kinderen.

Om terug te komen

Carel
    7-1-2017

Sevenum, alwaar De Schatberg is gelegen, is een gezellig dorp met veel vertier, voor ieder wat wils, in de wijde en vooral ook groene omgeving. Steeds een plek om weer terug te komen.

Mooie omgeving.

A van de Beek
    24-10-2016

Met de knooppunt route kun je de gehele omgeving verkennen.

Vlakbij is o.a. Toverland, Restaurant en outdoor centrum deTurfhoeve, en camping de Schatberg.

Ook op fiets afstand: Venlo en Outlet centrum Roermond.

Sevenum scoort een 7,9 uit 10, op basis van 87 reviews