Sevenum

Reviews over Sevenum

Gezellig limburgs dorp.

Mathijs,
    18-11-2017

Sevenum heeft een gezellig centrum met enkele historische panden, leuke terrasjes en diverse eetgelegenheden. Buiten het centrum vindt je bossen en weilanden. Bij Sevenum ligt Toverland, Het Meerdal en De Schatberg. Kledingliefhebbers kunnen terecht bij Janssen Noy.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische vakantie en omgeving

Linsey,
    18-2-2017

Mooie omgeving en genoeg te beleven voor jong en oud. Met attractiepark toverland om de hoek.

Mooie natuur om heerlijk te wandelen en te fietsen. In de buurt is ook aardbeienland. Kan je lekkere

Aardbeien plukken en speurtochthouden met de kids. En lekker spelen met de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie omgeving.

A van de Beek,
    24-10-2016

Met de knooppunt route kun je de gehele omgeving verkennen.

Vlakbij is o.a. Toverland, Restaurant en outdoor centrum deTurfhoeve, en camping de Schatberg.

Ook op fiets afstand: Venlo en Outlet centrum Roermond.

Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastische plek

Marcella,
    12-8-2015

Heerlijke plek, maar we wonen er dan ook al 10 jaar. Het voelt nog steeds als vakantie. Sevenum heeft leuke winkels, lekkere restaurants, en fijne rerrasjes. Bovendien is Sevenum heerlijk groen. Het heeft een prachtig natuur gebied, dat goed wordt onderhouden. Wij willen er nooit meer weg!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Terrassen

Adriaan,
    25-7-2015

Sevenum ligt in een leuke omgeving voor fietsen of wandelen. Nou doen we daar niet aan, maar we hebben wel van de terrassen genoten. Zowel qua drinken (brouwerij de 7e hemel is de lokale bierbrouwerij, maakt prima bier) als qua eten.

Gereisd met partner in juli 2015
Sevenum scoort een 6 uit 10, op basis van 88 reviews