Reviews over Sevenum

Fantastich

Rebecca,
    14-12-2018

Super goed bevallen, rustige ligging is fantastisch. De huis is ontzettend mooi en cosy ingericht en de indoor swing was heel vet!

Frank Stekelorum,
    12-12-2018

In 1 woord fantastisch! Sfeer en inrichting, zowel binnen als buiten, zijn uiterst origineel en voelen warm aan, net als de eigenaars trouwens. Dit is tenminste eens wat anders dan al die steriele hotels. Ook het eten is top! Geen enkele moeite is de uitbaters teveel. Ik kan het echt wel iedereen aanraden.

G-e-w-e-l-d-i-g

Fam. Vaessen,
    10-12-2018

Prachtige groepsaccomodatie, veel ruimte en toch ook privacy middels aparte kamers en badkamers. Door de mooie gestylde inrichting is de schaapshut ondanks de grootte toch nog erg gezellig en knus. De faciliteiten zijn geweldig, ook voor groepen met kinderen is er veel rondom de schaapshut te doen. De eigenaren doen ook veel moeite om de gasten een memorabel verblijf te bezorgen! Erg aan te bevelen!!

Super!

Fleur,
    10-12-2018

Wij waren in sept. een weekend met de familie a 28/30 personen in deze boerderij. De leeftijden liepen van 14 tot 89.

Het is een heerlijke boerderij! Ruime woonkamer en een eetkamer waar iedereen aan tafel kan zitten. Ook ideaal is de overdekte "schuur", aangezien we ook redelijk wat regen hebben gehad.

Heel fijn om allemaal 2-persoonskamers te hebben.

Daarnaast werden we heel hartelijk ontvangen door Andrea. Haar man Jeroen heeft voor ons op de zondag een lekkere lunch bereid.

Een heerlijk verblijf gehad!

Elsa,
    7-12-2018

Een heerlijke midweek weg met het team van mijn werk.

Het eerste wat ons opviel, wat een grote ruimte, geweldig!

De inrichting is gezellig, industrieel en knus.

Alle kamers zijn anders ingericht, de ene kamer heeft een bloemetjes behang en de andere kamer is weer strak zwart/wit.

Prachtig terras met grote tuin, ook te gebruiken voor activiteiten.

Kortom een geweldige midweek in deze prachtige accommodatie!

Sevenum scoort een 6 uit 10, op basis van 88 reviews