Hotel Salden

75 reviews over Hotel Salden in het Nederlands

fantastisch en onvergetelijk!

Ben en Corrie Bakx
9-9-2018

Wij ( mijn vrouw en ik ) zijn samen met onze dochter en schoonzoon op 30 augustus in het hotel gearriveerd. Onmiddellijk viel ons het hartelijke welkom en dus zeer vriendelijke ontvangst op, hetgeen gedurende de drie dagen dat wij mochten verblijven in de zeer nette kamer niet veranderde. Ook de verzorging wat betreft het eten en drinken was niet anders dan uitstekend te noemen. Ik zal zeker nog wat vergeten dus resumerend kunnen wij niet anders zeggen dan dat dit hotel zeer aanbevelenswaardig, zo niet een "must" is voor iedereen die in de buurt van het leuke stadje Schin op Geul is.

fantastisch, voor herhaling vatbaar

Toni en Dick Helmig. Schagen
27-8-2018

Wat een geweldig hotel. Goede bedden, heerlijk eten, en super lieve mensen.

wij komen zeker nog eens terug!

Geweldige week !

Jan de Jong
23-8-2018

Enorm genoten van de gastvrijheid, het uitzicht, de kamer (erg schoon) met goed bed en de service. Niets is teveel. Iedere morgen kan je aangeven wat voor een ontbijt (is inclusief) je graag wenst en Jack maakt het voor je. Ook 's avonds biedt de menukaart gevarieerde gerechten die ook door Jack worden bereid. Hotel ligt vlakbij station waar de trein richting Valkenburg/Maastricht of Heerlen elk halfuur vertrekt.

Bedankt Jack, Jolanda, Kim en overige medewerkers voor een fantastische week in jullie mooie Limburg.

Geweldig echt genoten

ivonne schoot
1-8-2018

Net 3 nachten verbleven en het was super, zulke vriendelijke mensen alles was top, de kamer het ontbijt de locatie het uitzicht geweldig, echt een aanrader, het was bloedheet en een ven had de kers op de taart geweest maar dat was het enige verder alles super

Fantastische, gastvrije en hartelijke ontvangst. Zeer goed verzorgd ontbijt, aan tafel geserveerd met een persoonlijke noot van Jack. Goede keuken. Kamers zijn kraakhelder net als het sanitair. Wifi prima in orde. Goede tips voor uitstapjes in de buurt, oprechte belangstelling als je ervan terugkeert.

Hartelijk, gastvrij, genieten

Dennis
3-7-2018

Wij zijn hier geweldig ontvangen (met heerlijke Limburgse vlaai!) door enorm attente, vriendelijke en gastvrije mensen die er alles aan doen om het verblijf tot een succes te maken. Schone kamer, heerlijk ontbijt met vers gebakken eitjes, mooie ligging met even zo mooi uitzicht en een goede uitvalsbasis voor trips naar omliggende dorpen en steden. Wij gaan zeker nog eens terug!

Fantastisch!

Coby Oppelaar
24-6-2018

Super gastvrij hotel, en heerlijk gegeten. Daar kan je echt genieten !! Super aardige mensen.

Super!

Caroline
14-6-2018

Het was weer supergoed allemaal. We waren voor de derde keer in dit hotel en dat was zeker niet de laatste keer. Schone ruime kamer, heerlijk diner en ontbijt, maar bovenal de geweldige gastvrijheid van Jack en Jolanda.

Het is hier geweldig en komen zeker weten terug

Fam. Pannekoek en Fam. brummel
10-6-2018

Een echte aanrader om naar Hotel Salden te komen over nachten.

Een goed ontvangst, met koffie en een lekkernij.

Zeer gastvrij, de baas, vrouw en dochter erg vriendelijk, ze doen alles . Wat je vraagt niets is teveel.

Kamers erg schoon een pre, bedden slapen goed, restaurant erg gezellig en huiselijk.

Wat een bijzondere ontdekking ! #mooieplekjes

Kaj, Paul, Sjaak, Victor en Jeroen
15-4-2018

Echt super gastvrij en mooie ligging. Aanrader voor fietsers!

Wij kwamen als groepje aan bij een heel gastvrij gezin. Deze mensen snappen echt waar het om draait. Je moet het ervaren en pas dan snap je onze ervaring.

Echt bijzonder hoe prijs en kwaliteit elkaar kunnen ontmoeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salden in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.