Hotel Salden

Hotel Salden
9,5

71 reviews over Hotel Salden in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastische, gastvrije en hartelijke ontvangst. Zeer goed verzorgd ontbijt, aan tafel geserveerd met een persoonlijke noot van Jack. Goede keuken. Kamers zijn kraakhelder net als het sanitair. Wifi prima in orde. Goede tips voor uitstapjes in de buurt, oprechte belangstelling als je ervan terugkeert.

Hartelijk, gastvrij, genieten

Dennis
3-7-2018

Wij zijn hier geweldig ontvangen (met heerlijke Limburgse vlaai!) door enorm attente, vriendelijke en gastvrije mensen die er alles aan doen om het verblijf tot een succes te maken. Schone kamer, heerlijk ontbijt met vers gebakken eitjes, mooie ligging met even zo mooi uitzicht en een goede uitvalsbasis voor trips naar omliggende dorpen en steden. Wij gaan zeker nog eens terug!

Fantastisch!

Coby Oppelaar
24-6-2018

Super gastvrij hotel, en heerlijk gegeten. Daar kan je echt genieten !! Super aardige mensen.

Super!

Caroline
14-6-2018

Het was weer supergoed allemaal. We waren voor de derde keer in dit hotel en dat was zeker niet de laatste keer. Schone ruime kamer, heerlijk diner en ontbijt, maar bovenal de geweldige gastvrijheid van Jack en Jolanda.

Het is hier geweldig en komen zeker weten terug

Fam. Pannekoek en Fam. brummel
10-6-2018

Een echte aanrader om naar Hotel Salden te komen over nachten.

Een goed ontvangst, met koffie en een lekkernij.

Zeer gastvrij, de baas, vrouw en dochter erg vriendelijk, ze doen alles . Wat je vraagt niets is teveel.

Kamers erg schoon een pre, bedden slapen goed, restaurant erg gezellig en huiselijk.

Wat een bijzondere ontdekking ! #mooieplekjes

Kaj, Paul, Sjaak, Victor en Jeroen
15-4-2018

Echt super gastvrij en mooie ligging. Aanrader voor fietsers!

Wij kwamen als groepje aan bij een heel gastvrij gezin. Deze mensen snappen echt waar het om draait. Je moet het ervaren en pas dan snap je onze ervaring.

Echt bijzonder hoe prijs en kwaliteit elkaar kunnen ontmoeten.

Een tophotel

mariska
6-3-2018

Afgelopen weekend hier een nacht geslapen.Wat een geweldig leuk, gezellig en goed hotel is dit. Ontzettend aardige gastheer en gastvrouw. Heerlijke dinerkaart en een zalig ontbijt met verse eitjes.

Hier wordt je werkelijk als gast in de watten gelegd.

Niets is te veel, alles mag en kan..echt top!!

Daisy beks
3-1-2018

Super mooi hotel hele lieve en aardige eigenaren zeer gast vrij hele mooie en schone kamers heerlijk eten en een prachtig uitzicht

Super

Jacco van Dalen
3-1-2018

Voor de tweede keer hier geweest, alles is sfeervol, schoon, ruim en gezellig.

De ontvangst is zeer hartelijk, het eten uitstekend en zeer uitgebreid tegen een goede prijs!

De kamers zijn ruim en schoon en het hotel is tijdens de kerst zeer sfeervol aangekleed.

In dit hotel wordt je echt als gast behandeld, alles kan niks moet!

We komen hier zeker weer terug...

met vrienden en familie 70e verjaardag gevierd

Jan de Ruijter
31-12-2017

Grandioze ontvangst met champagne. Koffie met heerlijke tractatie. Fantastische Kerst-ambiance met passende muziek en perfecte sfeer. Geweldig verzorgd en uitgebreid buffet geheel uit eigen keuken, culinair hoogstandje, Een onvergetelijk feest tot in de puntjes geregeld door gastvrouw en gastheer Jolanda en Jack, samen met dochter Kim en zoon Leon. Kwalificatie: 5 sterren-categorie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salden in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salden scoort een 9.54 uit 10 op basis van 71 reviews.