Scheulder

Reviews over Scheulder

Omgeving voor zowel rust als outdooraktiviteiten

Rolf,
    23-7-2016

Wie hier heen gaat moet zich wél bewust zijn dat dit een dorp is met weinig voorzieningen die echter op korte afstand in Margraten te verkrijgen zijn; er is een (eet)cafeetje met een kleine kaart, met hartelijke mensen, én voor een goed glas bier zit je hier goed. Je komt voor je rust of kunt van hieruit je wandeltocht(en) plannen. Het Gerendal is bijvoorbeeld zeker aan te raden voor een bezoekje.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein kerkdorpje

Madeleine-C2,
    15-9-2015

Op weg naar Valkenburg kwamen we in het kleine kerkdorpje Scheulder. Aan de doorgaande weg staan er een paar oude boerderijen met een prachtig inkijkje op de binnenplaatsen. Een mooie kerk en café waar je even kan uitrusten en wat op het terras kan drinken en/of eten. In de zomer is er in en om de boerderijen een marktje met lokale producten enz. De omgeving is prima voor te wandelen als te fietsen.

Gereisd met vrienden in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een mooi plek in limburg

rob en thea,
    22-9-2014

de bestemming was goed en ruim het uitgaansleven moet buiten het dorp vieren of het cafe aan de overkant de omgeving is heel mooie en heuvel achtig het is een heel rustig dorpje genoeg beziens waardig heden om je heen wandelen fietsen en mooi auto ritten maken en ook dicht bij de grens duitsland en belgie allemaal dicht bij en je kan in de omgeving ook lekker eten pannekoeken huis in gulpen bbq in valenburg overdekt is heel leuk en ook voor kinderen die kunnen pankoeken bakkken

Gereisd met partner in augustus 2014

Klein kerkdorpje

Madeleine,
    1-8-2014

Op weg naar Valkenburg kwamen we in het kleine kerkdorpje Scheulder. Aan de doorgaande weg staan er een paar oude boerderijen met een prachtig inkijkje op de binnenplaatsen. Een mooie kerk en café waar je even kan uitrusten en wat op het terras kan drinken en/of eten. In de zomer is er in en om de boerderijen een marktje met lokale producten enz. (2/3 aug 14). De omgeving is prima voor te wandelen als te fietsen.

Gereisd met vrienden in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Scheulder scoort een 7,4 uit 10, op basis van 7 reviews