Reviews over Scheulder

toplocatie op een geweldige boerderij!

Rene Kaandorp,
    18-9-2018

Als je thuiskomt en je laarzen ruiken naar koeienpoep en het eerste wat je denkt is, was ik nog maar een week bijlaura dan weet je dat je vakantie goed was. Wat een super leuke plek en super lieve, aardige mensen. Binnen een uur na aankomst zaten we al met het gezin op de tractor door het dorp. Kans is ongeveer 100 procent dat we hier terugkomen.

fantastisch

Martin de Roos,
    17-9-2018

Zeer gastvrij ontvangen, mooi ruim huisje, zeker een aanrader. Drie daagjes geweest met baby en zou zo weer terug willen.

Super

Rianne,
    28-8-2018

Voor het tweede jaar op tij een geweldige week gehad op de boerderij. De kinderen vermaken zich heerlijk bij de koeien. Het huisje is super schoon en de bedden liggen heerlijk. Een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Schitterend!!

Sjouke,
    19-8-2018

Bij 'logeren bij laura' verblijf je in 1 van 3 appartementjes. Aangrenzend aan de stal waar de koeien gemolken worden en de weide waarin zij grazen. Heerlijk in een rustig dorpje gelegen, maar toch dichtbij toeristische steden als Valkenburg (prima te fietsen 4km) en Maastricht .

Vanaf het moment van aankomst voel je je meer dan welkom. Je bent welkom bij bijna ieder aspect van de melkveehouderij, de boerenzoon leidt je graag even rond.

De appartementen zijn prima, wij verbleven er met een dochtertje van anderhalf en die kon nog gewoon smiddags haar dutje doen aangezien de slaapkamer zich boven bevond. Het heeft een goed ingerichte en functionele keuken en een ruime badkamer. Wij zijn meer dan enthousiast...

Fijn vakantiehuis in een hele mooie omgeving

Yvonne,
    14-8-2018

Een heel leuk weekend gehad in het mooie Limburg! De eigenaren zijn erg gastvrij en de vakantiehuisjes hebben alles wat je nodig hebt en zien er heel netjes uit. In de nabije omgeving is van alles leuks te doen, kortom een echte aanrader!

Scheulder scoort een 7,4 uit 10, op basis van 7 reviews