Sorteren

Reviews over Roermond

Zeer prettig verblijf

Inge
    7-11-2018

Prachtig onderkomen en vriendelijk personeel.

Prima middenklasse hotel

Maarten
    4-11-2018

Prima hotel, keurige kamer. Inderdaad zonder koelkast maar met nespresso apparaat. Schoon en netjes. Uitstekend restaurant met Zeer goed diner, complimenten aan de kok(s). Vriendelijke bediening. Ontbijt was ook prima. We hadden een comfort kamer aan de achterkant van het hotel. Keurig middelklasse hotel.

Aanrader

Saskia Heerhugowaard
    3-11-2018

Ontzettend schoon, mooie ruime kamers met heerlijke bedden. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk ontbijt met zeer veel keus.

Aanrader voor wie naar de Outlet Roermond gaat, de afstand is hooguit 4 minuten lopen.

Bedankt!

Gastvrij en luxe doet je voelen als een vorst

Pleun
    3-10-2018

Een zeer vriendelijke ontvangst en gratis upgrade naar de allermooiste suite 12 hoog. Top!

Fantastisch hotel.

Fam Dunning
    6-9-2018

Het is een prima hotel. Je kunt zo de binnenstad in lopen. Mooi centrum. Staat ook naast het station.

Goed ontbijt . Kamers ook prima.

Roermond scoort een 8,3 uit 10, op basis van 468 reviews