Sorteren

Reviews over Roermond

De moeite waard!

Eugenie
    6-6-2018
    Roermond is een mooie stad. We zijn er niet lang geweest. We hebben ons verblijf gecombineerd met een bezoek aan Maastricht en de outlet in Roermond.

gezellige compacte stad

w.m.
    15-2-2018
    leuke mix van oud en nieuw; oude gebouwen zijn behouden en geïntegreerd in nieuwe, bv in de Roersingelpassage. Ook het oude poortgebouw van de kazerne is bewaard en gebruikt in het outletcenter.

Fantastische verzorgde stad

Albert en Hanneke Habraken
    3-1-2018
    Wij hebben erg genoten van de stad Roermond in Kerstsfeer 🎅🏼. Hier wordt heel veel werk aan besteed, waarvan wij dan ook heel erg hebben genoten. Het zag er fantastisch uit. Groot respect voor alle mensen die hieraan mee werken. Hier kunnen veel steden iets van leren. Ook de winkels zagen er fantastisch uit in Kerstsfeer

Toppie

Annie van Gaal
    12-8-2017
    Leuk centrum en het hotel gezellig om te verblijven.

Leuke stad

Hans45