vakanties Roermond

Reviews over Roermond

Ik heb een prima tijd gehad.

Willy Bosch,
    11-12-2018

Prima kamer, eindelijk eens een normale royale kamer met een goed bed als alleengaande.Mooie grote badkamer. Prachtig uitzicht aan de achterzijde vanaf de derde verdieping. En schoon!!!!!!

Door een domme fout van mij zat ik vast met de auto op het parkeerterrein. Ik dacht een garage te gaan bellen, maar ik werd in het hotel in een stoel gezet en kreeg een drankje aangeboden. Er werd iemand uit een vergadering gehaald om te kijken. Deze persoon heeft met latere hulp van iemand die in het hotel aan het werk was, me er uitgeholpen. Toen ik wat wilde geven voor de moeite was het "nee, mevrouw, dat is service van het hotel." Geweldig toch? Bij het weggaan vroeg de eigenaar/manager hoe ik het verblijf gevonden had. En hij zei "we vonden het fijn u hier als gast te hebben mogen ontvangen." Geen wonder dat er zoveel mensen steeds terugkomen.

Heerlijk hotel!

Peter janssen,
    27-11-2018

Zeer gastvrij hotel en schone kamers! Wij komen terug! Ideale locatie voor 2 nachten

Schoon hotel.

Ineke,
    16-11-2018

Leuk hotel. Schone kamers.

Zeer prettig verblijf

Inge,
    7-11-2018

Prachtig onderkomen en vriendelijk personeel.

Prima middenklasse hotel

Maarten,
    4-11-2018

Prima hotel, keurige kamer. Inderdaad zonder koelkast maar met nespresso apparaat. Schoon en netjes. Uitstekend restaurant met Zeer goed diner, complimenten aan de kok(s). Vriendelijke bediening. Ontbijt was ook prima. We hadden een comfort kamer aan de achterkant van het hotel. Keurig middelklasse hotel.

Roermond scoort een 8,3 uit 10, op basis van 470 reviews