Reuver

We hebben een aantal aanbieders voor Reuver voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Reuver voor je op een rij gezet:

Reviews over Reuver

Heuvelachtig terrein in het bos, leuk voor kind.

Nelleke,
    14-1-2019

Prachtige ligging, beetje verouderde huisjes maar dat mag de pret niet drukken. Als je je vooraf een beetje oriënteert, lees je dat de huisjes wat verouderd en soms klein zijn. Dat verraste ons dus niet. Ons huisje was goed schoon. Kinderen van 4.5 en 13 hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad. Frietjes en snacks waren lekker. Fijn dat de parkshop ruime openingstijden heeft. Ja, de prijzen zijn iets hoger maar je hoeft dan ook niet het park af en met de auto op pad. Ondanks autovrij park, stonden er toch veel auto's bij de huisjes.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Geweldig!

Lies,
    3-1-2019

Heerlijk genoten in de mooie nieuwe blokhut waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. Zeer gezellig ingericht, perfecte bedden en een prachtige douche en keuken. Vriendelijke eigenaren en een geweldig mooie omgeving. Bij Restaurant De Grens Is het heerlijk vertoeven!

Gereisd met partner in januari 2019

geweldig daar echt n dubbele 10 waard

ja de jong van steenbergen,
    13-11-2018

dat t n geweldig park is n heel mooi binnen en buiten bad veel eet tentjes woord ontsettend veel gedaan voor de kinderen gezellige terrassen

n geweldig park

aan niets ontbreekt t daar veel eet tentjes terrasjes en ook voor de jeugd veel te doen zeer vriendelijk personeel en je hondje is ook welkom n prachtig mooi zwembad waar je ook buiten kan vertoeven met n buiten bad denk er dagelijks met veel plezier aan terug en hebben alweer n huis je geboekt voor in junie 2019

n echte aanrader en huisjes ook keurig voor ons n dubbele tien

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk weekje er tussen uit!

Jefrrey,
    13-11-2018

Met 3 volwassenen en 2 kids (1 en 2 jaar) een midweek in het park geweest, gehele dag voldoende activiteiten voor jeugd en oud. Geweldig park om je een volle week te vermaken en te genieten van je vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Meer dan prima!

Maarten Wigman,
    23-10-2018

Heerlijk park met (zeer) verouderde huisjes.

Op het park is genoeg te doen, lekker zwembad, veel speelgelegenheden in een mooie omgeving

Voldoende eet/drink mogelijkheden, service hier blijft iets achter maar de kwaliteit is prima.

Ons huisje (kinder 430) was schoon en keurig maar wel verouderd.

Anno 2018 moet hier echt wat aan gedaan worden, maar gelukkig was het schoon dus dat maakt een hoop goed tov het oude interieur.

Dit park is zeker een aanrader, zeker als je van te voren weet dat je niet teveel moet verwachten van je bungalow.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Reuver scoort een 7,8 uit 10, op basis van 170 reviews