Reviews over Reuver

Een hele gezellige plaats.

VLM/Carla Oudhuis-Plevier
    18-1-2018

Leuk is het veerpontje.De vriendelijkheid van de winkeliers en het bungalowpark De Lommerbergen is een aanrader.

Leuk plaatsje

Marius Scholten
    4-12-2017

Reuver, het Limburgse plaatsje, waar onder andere het park Lommerbergen is gevestigd, is een leuk plaatsje, met gezellige markt.

Veel bezienswaardigheden heeft het niet, gewoon leuk om te bekijken

Leuke plaats, gelegen in een mooie omgeving.

Ton Reutelingsperger
    4-10-2017

Reuver is gelegen tussen de steden Venlo en Roermond. Een bezoek aan beide steden is best een aanrader. Reuver zelf heeft een mooie bioscoop waar je ook nog een lekker hapje kunt eten. Reuver beschikt over nog meer goede eetgelegenheden.

Bij goed weer kun je vanuit Reuver mooie wandel- en fietstochten maken. Reuver heeft ook een prachtig zwembad.

Bij slecht weer kun je zwemmen in het subtropisch zwembad van vakantiepark 'de Lommerbergen'.

Super

Famillie Coufreur
    15-8-2017

De omgeving is zeer de moeite waard en zeker Reuver. Maar ook de sfeer en de natuur.

Heerlijk

Maja
    29-7-2017

Geen groot centrum maar leuke winkels en je kan er heerlijk eten en de bios geweldig moet je doen

Reuver scoort een 7,8 uit 10, op basis van 170 reviews