Reviews over Reuver

geweldig daar echt n dubbele 10 waard

ja de jong van steenbergen
    13-11-2018

dat t n geweldig park is n heel mooi binnen en buiten bad veel eet tentjes woord ontsettend veel gedaan voor de kinderen gezellige terrassen

n geweldig park

aan niets ontbreekt t daar veel eet tentjes terrasjes en ook voor de jeugd veel te doen zeer vriendelijk personeel en je hondje is ook welkom n prachtig mooi zwembad waar je ook buiten kan vertoeven met n buiten bad denk er dagelijks met veel plezier aan terug en hebben alweer n huis je geboekt voor in junie 2019

n echte aanrader en huisjes ook keurig voor ons n dubbele tien

Heerlijk weekje er tussen uit!

Jefrrey
    13-11-2018

Met 3 volwassenen en 2 kids (1 en 2 jaar) een midweek in het park geweest, gehele dag voldoende activiteiten voor jeugd en oud. Geweldig park om je een volle week te vermaken en te genieten van je vakantie.

Meer dan prima!

Maarten Wigman
    23-10-2018

Heerlijk park met (zeer) verouderde huisjes.

Op het park is genoeg te doen, lekker zwembad, veel speelgelegenheden in een mooie omgeving

Voldoende eet/drink mogelijkheden, service hier blijft iets achter maar de kwaliteit is prima.

Ons huisje (kinder 430) was schoon en keurig maar wel verouderd.

Anno 2018 moet hier echt wat aan gedaan worden, maar gelukkig was het schoon dus dat maakt een hoop goed tov het oude interieur.

Dit park is zeker een aanrader, zeker als je van te voren weet dat je niet teveel moet verwachten van je bungalow.

Een niet te vergeten ervaring voor de kleine meid.

Patrick Volder
    11-10-2018

Mooi park. Er is veel te doen voor jong & oud. Het zwembad is mooi en zowel voor kinderen als volwassenen erg leuk.

Het huisje is wat oubollig. Huisje 112 was het.

Ligging is wel erg goed, maar de koelkast staat los en wankel. Er is geen vaatwasser aanwezig, kitvoegen in de douche wat beschimmeld. Onderhoud zou wenselijk zijn.

Bedden zijn erg goed, huisje groot genoeg voor 3 personen. Je hebt geen last van de buren, ondanks geschakelde woningen.

Het park is autovrij, dat heb ik als erg prettig ervaren.

Rita van der Steen
    2-10-2018

Geweldige camping super leuke eigenaars, leuk restaurant naast de camping en een prachtig natuurgebied ernaast waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

Reuver scoort een 7,7 uit 10, op basis van 170 reviews