Reijmerstok

Vakantie in Reijmerstok

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Reijmerstok

Reviews over Reijmerstok

• 9Theo Swinkels12-11-2018

Een week wandelen, steden bezoeken, uitrusten

In Reijmerstok is het echt rustig! Er is een kleine dorpssuper en bij de boer aan huis koop je heerlijke eieren, de lekkerste boekenkaas en melkproducten en ook fruit. Wat wil je nog meer? Nou er is ook een heel gezellig dorpscafe " A gen Ing" waar je ook leuke hapjes en eenvoudige maaltijden kunt krijgen. Daar is het echt goed toeven. Voorts kun je hier urenlang wandelen en fietsen maar je bent heel snel in Maastricht of Aken.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2018

• 7André en Elsa11-09-2017

Rustig verblijfplaatsje met camping en eetcafé

Reijmerstok is een prima uitvalspoort voor wandelingen, fietstochten etc. Het heeft naast een goede camping (De Puthof) een eetcafé (A Gen Ing). Op zich is er niet veel te beleven; zeker niet voor kinderen. Met de auto ben je binnen tien minuten in Gulpen, Slenaken of België. Er is een klein dorpswinkeltje. in Banholt (2,5km) is een goede Spar supermarkt en een warme bakker.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2017

• 8Henk en Evelien28-08-2017

Prachtig dorpje bij Margraten en Gulpen.

Reijmerstok is een prachtig dorpje, waar wij al voor de 14de keer de maand juli vakantie vieren bij de prachtige recreatieboerderij De Puthof. Het tweede weekend van juli is er altijd kermis, zondags is er eerst de processie en daarna is het drie dagen feest. Wij gaan volgend jaar weer naar dit mooie dorpje.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Harry en Karin04-05-2017

Boerderijwinkel 'de zeute aardbei'

Naast heerlijke aardbeien kun je hier een drankje en hapje eten van de kleine kaart. Voor ons hebben we hier het lekkerste zuurvleis gegeten.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Gerrie en Monique Hooijenga22-04-2017

geweldig, zeer gastvrij en uitermate goed verzorgd

Zijn 3 nachten geweest en was gewoon een heerlijke mini vakantie voor ons. Reijmerstok ligt zeer centraal wat betreft steden, uitgaansleven en bezienswaardige plaatsen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in april 2017

• 9Gerard Harlaar en partner16-09-2016

Prima voor de 7 maal

Vele leuke en goede wandelingen

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2016

• 9Annemiek Smulders26-08-2015

Heerlijke plek

heuvelachtig terrein, rustig gebied. Voor boodschappen en restaurantjes kun je beter in Gulpen terecht, of andere grotere plaatsjes in de omgeving.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd in juli 2015

• 10Remco Buis10-08-2015

Prima accommodatie!

In week 30 & 32 hebben wij ons verblijf gehad. Vanwege werkzaamheden hebben we er voor gekozen om in de kost te gaan.

Na een zeer vriendelijk ontvangst werden we naar de kamer gebracht. Heel erg schoon en opgeruimd zag deze eruit. Aangezien wij vrij weinig tijd hadden voor andere bezigheden dan werken hebben we afspraken gemaakt betreffende het ontbijt.

Deze werd keurig verzorgd Doormiddel van een lunch pakket en een kan koffie. Ideaal voor ons en meer dan genoeg om op te eten.

Ook na het werk hebben we prima kunnen relaxen achter op het terrein bij de loungehoek. Even in alle rust kunnen uitblazen.

Conclusie is dat zodra er weer een project in het zuiden van het land zich voordoet wij wederom hier zullen boeken. Gewoon zeer goed, gastvrij en een heerlijke rust. Ook voor mensen op doorreis of wie lekker willen genieten van de Limburgse natuur is het zeker een aanrader!

Nogmaals bedankt!

Met vriendelijke groet,

Remco Buis  Buis Inregeltechniek

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Zakelijk gereisd in juli 2015

• 10Ilonka 13-07-2015

Spontaan bezoek

Zomaar even langs bij vriendinnen op de camping en lekker slapen in de B&B. Super geregeld het ontbijt met elkaar.

• 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juli 2015

• 7Fedda de Rijke29-06-2015

Op zich mooie plek

Het dorp heeft iets van de oudheid bewaard en ligt rustig in het landschap. Loopmogelijkheden bijv. naar Amerikaans Oorlogskerkhof, Margraten of een wandeling rond Reijmerstok.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving