Panningen

Reviews over Panningen

Levendig dorp met centrumfunctie

Rinus
    28-10-2015

Panningen is een levendig dorp met veel winkels en horeca gelegenheden met terrasjes die het centrum een gezellige aanblik geven, het dorp vervult duidelijk een centrumfunctie voor de omgeving, deze omgeving is heel aantrekkelijk voor het maken van fietstochten

Gereisd Met partner in oktober 2015

Veel faciliteiten voor klein dorp

Peter
    19-7-2012

Een dorp met een leuk centrum. Restaurantjes, luchrooms, verschillende soorten winkeltjes, cafeetjes, bioscoop met theater. Verschillende supermarkten, (Jan Linders, C1000, Aldi, Albert Heijn). Redelijk wat voorzieningen voor een klein dorp. Het uitgangsleven is wel oke, voor ieder wat wils, van een apre skihut hut tot een trendy cafe. Voor de kinderen zijn er twee overdekte speeltuinen in het dorp. (voor als het regent) De omgeving is groen en is vanalles te beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

veel winkels maar geen sfeer

G.
    27-6-2011

In Panningen zijn veel winkels. Het centrum word constant gerenoveerd. Maar het blijft ongezellig en kaal. Er is een binnenspeeltuin deze heeft een groot speelparadijs van 3 etages. Met slecht weer wel een aanrader. Meer als winkels heeft Panningen niet te bieden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi dorp om te zijn en te leven!

Peter
    28-7-2008

Panningen lift lekker centraal en beschikt over leuke en goede horeca. Daarnaast is het cultureel centrum een aanwinst voor de regio. Dit alles met een theaterzaal en maar liefst 3 bioscopen! Verder een prima winkelcntrum waar veel te doen is en toch allemaal dicht bij bijv. Eindhoven, de Peel en Roermond.

Gereisd Familie in juli 2008

geweldig dorp met veel supermarkten groot centrum met veel

Bart & Niek
    22-7-2007

geweldig dorp met veel supermarkten groot centrum met veel winkeltjes 's zomers is er veel te doen en DOK6 is daar nu net geopend waar een bioscoop is en theater. Toverland is hier in de buurt en er zijn hier veel terrasjes voor te eten.

Gereisd Familie in juni 2007
Panningen scoort een 8 uit 10, op basis van 34 reviews