Sorteren

Reviews over Oostrum

Geweldig

vD12
    3-10-2018

Prachtige accommodatie en tot in de puntjes verzorgd.

Beter kan niet En een lieve gastvrouw

J van Dijken
    5-9-2018

Priema camping mooie omgeving

leuke camping

verhage
    30-8-2018

grote camping met zwemplas / waterglijbaan is helaas te horizontaal het gaat te langzaam en je blijft onderweg gewoon zitten jammer . mooie grote camping grote velden sanitair prima omgeving genoeg te doen voor elk wat wils. aanrader Irrland daar kun je een hele dag met de kids naar toe en dan zijn ze nog niet uitgespeeld. is ongeveer 20 minuten met de auto van af de camping.

Mooie, kindvriendelijke camping. Sanitair matig.

Johan
    11-8-2018

Vakantie met jong gezin (3 & 0 jaar).

+punt: Ligging: camping ligt nabij leuke plaatsjes (zoals Arcen, Venlo of Venray), en diverse uitstapjes Parc Zoo of Aardbeienland).

De kampeervelden liggen mooi met volop speelgelegenheid.

De camping heeft een schitterend zwemmeertje, en leuke kinderactiviteiten.

- punt: sanitair bij veld d is verouderd en erg smerig. Ook de sanitair bij het receptiegebouwb wordt niet dagelijks bijgehouden.

Helemaal top!

Wollies
    7-8-2018

Mooie camping, ruime plekken en gigantische grasvelden voor de plek. Genoeg te doen voor jong en oud. Onze zoon vond de zwemvijver, speeltuin en mini golf geweldig. Heerlijke plek om tot rust te komen

Oostrum scoort een 7,7 uit 10, op basis van 26 reviews