Ohe en Laak

Reviews over Ohe en Laak

Nauwelijks interessant

Leo Meijers
    4-10-2017

Wij zaten hier op een goede, rustige camping (De Maashoeve). Het dorp heeft weinig te bieden. Beschikt over een bakker, slager, een ijswinkel, een patattent (maar alleen in het seizoen), een hotelrestaurant en een veerpontje over de Maas. De Hompense Molen is aardig om te bezoeken en te eten. Maar in deze omgeving kom je voor je rust en om te wandelen en fietsen, bijvoorbeeld naar publiekstrekker Thorn, het witte stadje. De steden Echt, Sittard, Roermond, maar ook Maaseik (B) zijn op korte afstand.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij vonden een mooie omgeving met vele moglijkhedn

E.Groenbroek
    10-9-2017

Ohe en laak is een eiland die door de oude maas en de maas wordt omgeven. Je kunt er heerlijk fietsen en wandelen langs de maas. Voor een euro kun je met een fietspontje oversteken naar België om Maaseik te bezoeken . Ook een bezoek aan Maasbracht en Echt zijn de moeite waard.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Knus en nostalgisch

Marie en Pierre
    4-4-2017

April, zonnetje in de lucht. Alle bomen en struiken krijgen weer knoppen en worden groen. De ijssalon op de Laak heeft het al druk. prachtige wandeling gemaakt over het Eiland in de Maas, op de wandelknooppunten. Heerlijk gegeten bij de Hompesche Molen. Mooie natuur, genoten van de rust. Bever gezien bij de Teggerse Plas. Leuk die veulentjes en kalfjes in de natuur.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor ons een onbekend en verrassend gebied

Vera
    1-8-2016

Dit smalle stukje NL is zeker de moeite waard! Je bent zo in Belgie of DL. Pontjesvervoer is erg leuk! In Ohe en Laak een fijne ijssalon. Eten bij Hompesche molen is een aanrader. (en met kinderen is die speeltuin zeker een bezoek waard)

Gereisd Met partner in juli 2016

Rustig dorpje aan de Maas

Rinus
    21-4-2013

Ohé en Laak is een rustig dijkdorpje langs de Maas, de omgeving is erg mooi en leent zich bij uitstek voor het maken van fietstochten. In Ohé staat het kleine kasteel Hasselholt uit 1722 en langs de dijk bij Laak staat de mooie St. Annakapel Buiten het dorp staat verder nog de Hompesche molen. Het dorp is echt iets voor mensen die van rust houden maar toch veel bezienswaardigheden in de buurt willen hebben.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Ohe en Laak scoort een 7,1 uit 10, op basis van 31 reviews