Ohe en Laak

We hebben een aantal aanbieders voor Ohe en Laak voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ohe en Laak voor je op een rij gezet:

Reviews over Ohe en Laak

Ja ... en toch voor herhaling vatbaar

Ronald,
    26-8-2018

Goed waren: Heerlijke kleine camping, schoon sanitair, rustige omgeving. Dank Ina en Ruud!

Niet goed: gedoe met nabetaling terwijl meerdere malen gesprekken zijn geweest over wel of niet iets langer (paar uurtjes) blijven ivm evenement in SPA. Zelfs voorgesteld om op voorhand de camper op een niet stroomplek te zetten maar dat was niet nodig. Jammer dat niet is aangegeven dat er kosten aan verbonden zijn of de tip gegeven zet hem op een parkeerplek. Wel achteraf verwijzen naar regels want ' die moeten gehanteerd worden want stel je voor dat iedereen dat doet" Geen leuke afsluiter na 6 dagen heerlijk verblijf om toch nog even € 10 aan de gast in rekening brengen voor 6 uurtjes geen gebruik van de camping. Niet om het geld of te zeuren (gebeurt al genoeg) maar voor een meer gewenste soepeler houding om uit een discussie te komen. Tip, handel naar de geest van de bekende situatie en verwijs niet alleen naar de regeltjes.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Gezellig

Carina van der Lee - Canninga,
    26-8-2018

Super leuke camping! In een zeer mooie natuur. Het is zeker geen Seniorencamping alleen, wij hebben er zeker ook genoten als jong stel zonder kinderen. De camping bazen zijn heel behulpzaam. De plaatsen zijn netjes en verzorgd.

Gereisd met partner in augustus 2018

Supervakantie gehad op deze camping

Marian en Wim loock,
    25-8-2018

Super mooie goed verzorgde camping,niets kunnen vinden wat niet goed was.

Vriendelijke behulpzame eigenaar.

Fietsen stalling die snachts op slot gaat.

Voor ons een camping om terug te komen zeker omdat je er hele mooie fietstochten kunt maken,de routes krijg je er bij.

Gereisd met partner in augustus 2018

Volgend jaar weer!

Peter de Groot,
    20-8-2018

Ook dit jaar hebben we weer 4 weken genoten van de rust, ruimte en gezelligheid op de Maashoeve. Een mooie ligging waar je wandelend, op de fiets of met de auto alle kanten op kunt. Alles is keurig verzorgd op het terrein en het sanitair is perfect.

Gereisd met partner in juli 2018

Uitstekende camping

Wiebren en Ineke van Broekhuyzen.,
    18-8-2018

Een fijne camping waar de eigenaar "gasvrijheid" hoog in het vaandel heeft staan. Prima plaatsen, waarbij je caravan op zijn plaats wordt gezet om, zodat het gras niet wordt beschadig door wielsporen. Zéér schoon en ruim sanitair. Gratis kabel TV en Wifi. Prima uitval basis voor mooie fietstochten naar zowel België als Duitsland. Wij komen hier beslist nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2018
Ohe en Laak scoort een 7,7 uit 10, op basis van 31 reviews