Mook - Molenhoek

Reviews over Mook - Molenhoek

rustig en mooi

Berendsen,
    8-1-2015

Dit bosrijke gebied is prachtig.

Doordat we een feestavond hadden hebben we hier maar een klein stukje van gezien. Alleen al voor de mooie natuur en natuurlijk de ligging bij Nijmegen komen we zeker terug!

Gereisd met vrienden in december 2014

Pracht lokatie

Jan kroos,
    9-9-2014

Alleen geschikt voor mensen die goed ter been zijn. Dus niet voor rolstoelers er is geen lift. Heerlijke lokatie in het bos. Lekker in de natuur. Op bed hoor je de dierengeluiden 's nachts. Aanwezig met de kerst en sneeuw, ik zie het al voor mij: een ideaal decor voor het kerstdiner.

Gereisd met partner in september 2014

Mooie, bosrijke plek

Vincent,
    8-6-2014

We gingen met z'n tweetjes voor een mooie, romantische natuurrijke plek en dat biedt deze omgeving zeer zeker. Voor uitgaansgelegenheden e.d. zit je hier totaal verkeerd, maar voor rust en relaxen zit je goed.

Gereisd met partner in mei 2014

Leuke uitvalsbasis voor een weekendje weg

Asterix,
    26-10-2012

Doordat Molenhoek op een steenworp afstand ligt van Nijmegen is het een prima uitvalsbasis voor een lekker ontspannen weekend.

De ene dag shoppen of cultuursnuiven in Nijmegen en genieten van de kroegjes en restaurants. De andere dag een lange boswandeling maken en daarna heerlijk wild- of andere seizoensgerechten eten in het recentelijk zeer fraai gerestylde Hotel/Restaurant De Molenhoek.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

mooi

arija,
    6-8-2012

Mooiste omgeving van Nederland, dat vinden wij van Mook. Het glooiende landschap en de dichte bossen zijn onze favoriet, om te wandelen en fietsen. Mook zelf is een aardig rustig dorp, mooi gelegen aan de Maas en de (Mooker)heide. Plaats met een boeiende geschiedenis.

Gereisd met partner in augustus 2012
Mook - Molenhoek scoort een 4,8 uit 10, op basis van 54 reviews