Reviews over Mook - Molenhoek

Voor herhaling vatbaar

Y. Lentz-Hofstede,
    4-11-2018

We hadden 3 overnachtingen met ontbijt voor 147 euro! En wat hebben we genoten. Begrijp echt niet alle klaag reviews. Kamer verouderd, maar ruim en schoon. Elke kamer voorzien van een balkon. Koffiebarretje met een dolce gusto koffieapparaat, koffie, suiker en melk! Prachtige omgeving om te wandelen/fietsen. Heerlijk uitgebreid ontbijt met genoeg lekkernijen om met een goed gevulde maag op pad te gaan. Plaatsje Mook nabij hotel voor eventueel inkopen. Vroege incheck vanaf 14.00 uur, late uitcheck van 11.30 uur. Wij hebben alweer geboekt voor december.

Prima

Jeanet,
    10-10-2018

Wij hadden best veel negatieve reacties gelezen over hotel de Molenhoek maar zijn het daar niet mee eens!

Goed, het hotel is ‘verouderd’ maar wij vinden de kamer prima én bovendien schoon.

Het personeel is vriendelijk, het restaurant goed en het ontbijtbuffet was prima.

Misschien niet zo uitgebreid dan de nieuwere hotels, maar doed daar zeker niet voor onder!

Als wij dan 1 minpunt mogen noemen is het bed, die is wel aan vervanging toe!

Simpel maar goed verzorgt en een prima keuken .

Echtpaar,
    30-8-2018

20 augustus drie nachten geslapen in hotel Molenhoek, eerst moesten wij wel wennen aan de simpele kamer, jammer dat er een kluis en koelkast ontbreekt.

Het vriendelijke personeel en het lekkere eten in het restaurant maakten ons verblijf goed. Mooie ligging en wij ervaarde de kleinschaligheid als positief .De mensen die een hotel boeken moeten eerst eens goed lezen naar welk hotel ze gaan ,je kunt de nieuwe hotels van Van Der Valk vergelijken met een veel ouder hotel waar de kamers kleiner zijn ,toen waren de eisen van mensen anders .Als je van luxe houdt. boek dan een nieuw hotel .

ander van der valk hotel

penrod,
    19-8-2018

vind dit van der valk hotel het minst ,personeel erg vriendelijk ,maar de kamers erg benauwd.maar wel schoon en netjes.vind het wel gevaarlijk, om overtesteken naar je hotelkamer.ze rijden daar als debielen.daar had allang een zebrapad moeten leggen of stoplichten,ontbijt is goed zoals altijd.

Willem de Zwart,
    29-7-2018

Alles prima.

Medewerkers zeer vriendelijk, schone kamer, lekker eten, mooie locatie.

Mook - Molenhoek scoort een 7,5 uit 10, op basis van 54 reviews