• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Montfort

Goede uitvalsbasis

Vrouwkje, 19-8-2017
    In Montfort is een bezoek aan het kasteel Montfort met historische tuin interessant. Er zijn verschillende eetgelegenheden, waaronder een pizzeria. Er is een mooie supermarkt (EMTE). In de omgeving kan heel goed gewandeld worden via het knooppuntennetwerk.

Wij komen al voor het vierde jaar op deze camping

Henk Baijens, 1-6-2017
    Je kunt ook terecht voor een hapje eten of gewoon ff een terrasje pikken, bij café Biej De Vogel op de markt in Montfort. En er is sins dit jaar ook een terras bij het kasteel van Montfort. Eind vorig jaar is er ook grote supermarkt van Emte geopend waar alles te koop is, en je kan er ook een lekker bakkie koffie drinken. Er is in Montfort ook een buiten zwembad 't sweeltje op fiets/loop afstand van de camping. De camping ligt op ongeveer 8 kilometer van de mooie stad Roermond, met twee mooie markt pleinen waarvan een met een mooi oude kiosk waar je onder de vele bomen kunt genieten van bakje koffie of een lekker biertje. Er zijn in Roermond vele leuke winkeltjes/winkels waarvan ik er eentje in het bijzonder wil noemen Zigzag is zeer de moeite waard.

mooie natuur voor wandelen en fietsen .

jan en adri huntelerslag, 28-5-2017
    gezelligheid vriendelijke mensen in het dorp.

Stukje onbekend Nederland

Teun Blokland, 5-8-2015
    Klein dorpje met een supermarkt en voor ijsliefhebbers een prima adresje. Ook het eetcafe is een aanrader. De camping ligt buiten het dorp. Wat mij betreft - zonder Montfort te kort te doen - zijn de camping en de groene omgeving wel de hoogtepunten. Dat zijn onze doelen.

Geweldige B&B!!!

Nicole van de Wiel, 13-7-2015

Super de luxe B&B. Vriendelijk en gastvrij. Het diner waardeer ik met 5 ***** Erg genoten van mijn verblijf.

Nicole, Oisterwijk

Montfort scoort een 7,9 uit 10, op basis van 31 reviews