Montfort

Reviews over Montfort

Goede uitvalsbasis

Vrouwkje,
    19-8-2017

In Montfort is een bezoek aan het kasteel Montfort met historische tuin interessant. Er zijn verschillende eetgelegenheden, waaronder een pizzeria. Er is een mooie supermarkt (EMTE). In de omgeving kan heel goed gewandeld worden via het knooppuntennetwerk.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wij komen al voor het vierde jaar op deze camping

Henk Baijens,
    1-6-2017

Je kunt ook terecht voor een hapje eten of gewoon ff een terrasje pikken, bij café Biej De Vogel op de markt in Montfort. En er is sins dit jaar ook een terras bij het kasteel van Montfort. Eind vorig jaar is er ook grote supermarkt van Emte geopend waar alles te koop is, en je kan er ook een lekker bakkie koffie drinken. Er is in Montfort ook een buiten zwembad 't sweeltje op fiets/loop afstand van de camping. De camping ligt op ongeveer 8 kilometer van de mooie stad Roermond, met twee mooie markt pleinen waarvan een met een mooi oude kiosk waar je onder de vele bomen kunt genieten van bakje koffie of een lekker biertje. Er zijn in Roermond vele leuke winkeltjes/winkels waarvan ik er eentje in het bijzonder wil noemen Zigzag is zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2017

Stukje onbekend Nederland

Teun Blokland,
    5-8-2015

Klein dorpje met een supermarkt en voor ijsliefhebbers een prima adresje. Ook het eetcafe is een aanrader. De camping ligt buiten het dorp. Wat mij betreft - zonder Montfort te kort te doen - zijn de camping en de groene omgeving wel de hoogtepunten. Dat zijn onze doelen.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie fiets- en wandelgebied

L. Boerma,
    10-8-2014

Voor wandelaars aanrader. Dankzij de wandelknooppunten hebben we erg mooie wandeltochten gemaakt.

Het bijzondere van de omgeving, vonden wij, de verscheidenheid in de natuur. De Maas, meertjes, bossen, vlaktes, dijken, heidevelden en dorpjes.

Gereisd met partner in juli 2014

mooi gelegen plek.

Niennn,
    20-6-2014

In het dorpje Montfort is op eerste gezicht niet veel te beleven. Daarom is het ook natuurlijk een dorp. Er heeft zich kort geleden vernieuwingen plaatsgevonden aan de ruïne. Er is wel een Café in het dorp waar soms feesten worden gehouden. Er is ook voor eventuele boodschappen een supermarkt aanwezig en een drogist. Wilt u even de stad in kunt u richting Roermond of u kunt kortbij gelegen dorp Echt voor eventueel te terrassen en te shoppen.

Gereisd met partner in april 2014
Montfort scoort een 7,8 uit 10, op basis van 31 reviews