Reviews over Melick

Geweldig fijne kleine camping!

Fam. Verweij,
    30-9-2018

Camping is geweldig. Goed sanitair.

Gezellige huiskamer. Goeie wifi (gratis). Prachtig aangelegd. Zomers zwarte bessen. In de herfst walnoten en hazelnoten.

Omgeving is prachtig om te wandelen en fietsen. In Melick is wel een supermarkt, maar je bent ook zo in Roermond (Lidl) en het Outlet Center is ook een belevenis op zich.

IJszaak Clevers op de markt in Roermond zeker bezoeken!

Super

Theo en Gerda,
    1-9-2018

Fantastische 50 + camping ,super aardige eigenaar die er alles aan doet om het naar je zin te maken 😃 hij heeft altijd een vriendelijk woord voor iedereen 👍

Mooie fietsomgeving ,Schoonsanitair ,ruime plaatsen ,ondanks de warme maanden groen gras.

Van ons verdient hij een dikke 10 +

Geweldig!

Conny v Ooij,
    25-4-2018

Geweldige camping! Zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaar! Plaatsen zijn erg groot, je overburen zijn prachtige blauwe bessenhagen. Alleen naaste buren. Veel ruimte rondom je eigen kampeermiddel om schaduw of zon op te zoeken. Sanitair is zeer schoon, ieder uur van de dag/nacht! Fijne doucheruimtes, aan alles gedacht. Aanrader als je ruimte en rust zoekt na een lange fiets- of wandeltocht, want die zijn er volop!

Wij hebben Genoten!

geweldig

wim van de mortel.,
    31-10-2017

Wat een prachtige camping mooi gelegen in melick. Alles is prima in orde campingplaatsen met veel privacy en vooral ruimte. Een aparte parkeerplaats voor de auto en een overdekte fietsenstalling. Het sanitairgebouw is keurig en word door iedereen netjes achter gelaten de camping ligt aan wandel en fietsroutes roermond is op de fiets goed te doen deze camping is ons goed bevallen de eigenaars doen zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Echt een aanrader voor de rustzoeker

Iedere keer weer fijn op deze camping te komen.

Hillie en Leo Fintelman,
    11-8-2017

De gastvrijheid van Jeu en natuurlijk Blutz die wacht op z,n aai over zijn kop. Wij proberen ieder jaar hier zeker een keer heen te gaan.

Heerlijk fietsen met de knooppunten en Roermond zowat in de achtertuin.

Wij voelen ons hier thuis.

Top Jeu , Hillie en Leo.

Melick scoort een 8,1 uit 10, op basis van 12 reviews