Meijel

We hebben een aantal aanbieders voor Meijel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Meijel voor je op een rij gezet:

Reviews over Meijel

Meijel is een heel gezellig dorp !

Merian,
    11-5-2017

Meijel is een perfect uitgangspunt voor heel veel activiteiten o.a Nationaal park de Groote Peel waar je kunt fietsen, wandelen en diverse leuke dingen kunt doen met kinderen !!! Je hebt ook diverse mogelijkheden om met een groep te doen o.a. Legerjeep en tuktuk toertocht. Diverse leuke en gezellige restaurantjes, uitgaansmogelijkheden, winkels. Kortom heel veel te beleven in een prachtige omgeving en indien nodig heerlijk om tot rust te komen.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Peelgeluk

Fam. Koudenburg,
    6-8-2016

Peelgeluk is de slogan waarmee dit gebied wordt gepromoot. Het is hier heerlijk wandelen en fietsen. Een dagje naar bijv Maastricht, Valkenburg of Vaals is goed aan te reizen naar wat meer toeristische drukte. Kortom een mooi, landelijk gebied waar het goed en gelukkig relaxen is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Leuk kerkdorpje.

René ,
    15-5-2015

Een gezellig klein dorpje met alle noodzakelijke faciliteiten. Ook gezellige uitgaans mogelijkheden voor jong en oud. Rondom het dorp zijn vele fietsroutes beschikbaar die je leiden door fantastisch natuurgebieden. Ook de Grote Peel is in de nabijheid gelegen met veel ongerepte natuur.

Gereisd met partner in Sat May 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig

Vivian Kustermans,
    15-4-2015

Ideale familie en vriendenbestemming. Cafe de vangrail was gezellig, solex gereden vanuit cafe nostalgie. Supermarkten op loopafstand, klein casino in het centrum, snackbar, nationaal park de peel op kleine afstand van de groep accommodatie.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Dorpje omringt door mooie natuur

Angelique,
    9-2-2015

Meijel is gelegen in een streek met een mooie natuurlijke omgeving. Ik heb vernomen dat het centrum dit jaar wordt gerenoveerd naar een stijl waarin de Peel centraal staat, om zo ook het Peel gevoel in Meijel zelf te beleven. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

Gereisd met partner in Fri Jan 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Meijel scoort een 8,5 uit 10, op basis van 55 reviews