Sorteren

Reviews over Maastricht

Geen seconde verveelt

Neske
    24-9-2018

Zeer gezellig gevarieerde stad met cultuur, boeiende geschiedenis, mooie natuur, kuieren tussen de vele aangename winkelstraten, veel resto’s en bars

Op stap best geen hoge hakken dragen, veel kasseienwegen

Gezellig en sfeervol!

Bert en Sandra
    24-9-2018

Sfeer proeven en beleven moet je in Maastricht doen. Rond de Kerstdagen enorm gezellig.

Mooie modezaken en prettig net winkelpubliek. Mooie winkelstraten, verschillende soorten restaurants voor ieder wat wils. En verwarmde terrassen wat erg gezellig is met een borreltje en hapje erbij.

Heerlijk romantisch genoten

Mevr. Vissers
    24-9-2018

De stad is lekker compact, alles is op loopafstand met genoeg bijzondere winkeltjes en terrasjes op de route.

Maastricht biedt rust én geluksmomentjes...

Sarah Jorna
    24-9-2018

De gastvrijheid van de stad, de rust in de straten en vooral het geduld van de locals.

Ideaal

Wendy Colijn
    8-9-2018

Easy hotel maastricht, schoon, netjes, erg basic maar midden in het centrum.

Goede kwaliteit/prijsverhouding.

Heel vriendelijk personeel