vakanties Maastricht

Reviews over Maastricht

Gezellig, sfeervolle kerstsfeer !

Johnson,
    8-12-2018

Net terug van een driedaags verblijf in Vaeshartelt (2e keer dit jaar). Wederom een prima verblijf gehad. Vriendelijke ontvangst en zéér goede service bij het inchecken. Sfeervol versierd in kerstsfeer zowel binnen als buiten. Genoten van een heerlijke diner en heel goed en compleet ontbijtbuffet. Personeel is zeer attent. Graag tot volgend jaar.

Speciaal bedankje voor de dame aan de receptie !

Prima onderkomen voor paar dagen.

C.E.T Bollerman,
    5-12-2018

Prima hotel vooral voor aankomst per trein. Gezellige wandeling richting centrum. Veel eetgelegenheden in de buurt.

Sanne,
    4-12-2018

Super hotel, erg aardig personeel

Fijn hotel!!

Mark,
    3-12-2018

Weekend geweest in het nieuwe hotel. Mooie ruime kamers, vriendelijke mensen. Aanrader

Wanneer gaan we weer?

Andre Dierick,
    1-12-2018

Als je met OV komt zoek even uit wat de snelste weg is.

De keuken gaat er iedere keer op vooruit (misschien toch jammer dat appelmoes met een kers niet meer wordt uitgedeeld). Zowel à la carte kan gegeten worden (met voldoende keuze) als ook door de koks aan te geven wat je wilt dat ze in je nabijheid klaar maken. Kamer schoon, opgeruimd, enige nadeel was dat er buiten grote schijnwerpers gericht waren op het pand. Gelukkig goed sluitende gordijnen!

Maastricht scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1075 reviews