• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Maastricht

Reviews over Maastricht

Interessant voor jong en oud!

Marga Bongers-Driessen
    3-8-2018

4-sluizentocht gemaakt. Duurde 4 uur, beetje lang voor een 7-jarige.. Maar met een lunch op de boot goed te doen! Schoonvader van 97 heeft zich tenminste goed geamuseerd.

Leuk!

Marja
    30-7-2018

Gezellige drukte op een warme zonnige dag in Maastricht maar op de vele terrasjes is altijd wel een plekje te vinden. Wat opviel is dat dames keurig gekleed en gekapt aan het winkelen zijn.

Heel mooi!

Aad van 't Hof
    12-7-2018

Prachtige stad, gastvrije mensen, mooie happening op het Vrijthof: de door de NPO verguisde André Rieu trad daar op. Van genoten!

Stekelbesvlaai op het Freethof met een lekker tap

Aat
    28-6-2018

Sfeer en welkom voelen Varen op de Maas

Helemaal top!

Naomi Wallet
    12-6-2018

Ik vond het een ontzettend leuke stad. Ook leuk om te fietsen, te winkelen en 's avonds lekker op het terras te zitten. We zaten in een heel leuk hotel midden in het centrum, in een oud postkantoor. Ik heb ontzettend genoten deze dagen, en zou iedereen die in een grote stad woont een keer naar Maastricht te gaan. Het geeft een dorpsgevoel, maar met alle voorzieningen.

Maastricht scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1062 reviews