Maastricht

We hebben een aantal aanbieders voor Maastricht voor je op een rij gezet:

vakanties Maastricht

We hebben een aantal aanbieders voor Maastricht voor je op een rij gezet:

Reviews over Maastricht

Hele mooie stad in kerst-/nieuwjaarsperiode

Niek (CF) Krouwel,
    6-1-2019

Voor het eerst in periode kerst/nieuwjaar in stad geweest. Prachtig verlicht, erg leuk om in deze periode Maastricht te bezoeken. Ook een gezellige kerstmarkt (een kleiner aandeel eettentjes zou de markt nog leuker maken).

Gereisd met partner in december 2018

Fijne historische en toch moderne stad!

Jenne Ljibbe Dijkstra,
    30-10-2018

Leuke stad! Fijne mix van jip en historie met de leuke winkels architectuur en de oude binnenstad, fort Sint Pieter en de mergelgrotten. Fijne terrasjes en veel leuke zaakjes om lekker te lunchen of dineren.

Gereisd met partner in oktober 2018

Hier zou ik wel willen wonen.

N. Koolstra,
    25-10-2018

Maastricht is een prachtige stad! Het is net of je in een Belgische stad op vakantie bent. De gebouwen en huizen zijn prachtig om te zien. Het Vrijthof moet je zeker geweest zijn. Er zijn heel veel gezellige terrasjes en goede restaurants. De mensen zijn vriendelijk. Ook kun je er naar hartelust winkelen. De St. Pietersberg is mooi. Wanneer je een rondleiding door de stad wil, kun je met de zonnetrein gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geen seconde verveelt

Neske,
    24-9-2018

Zeer gezellig gevarieerde stad met cultuur, boeiende geschiedenis, mooie natuur, kuieren tussen de vele aangename winkelstraten, veel resto’s en bars

Op stap best geen hoge hakken dragen, veel kasseienwegen

Gereisd met vrienden in september 2018

Gezellig en sfeervol!

Bert en Sandra,
    24-9-2018

Sfeer proeven en beleven moet je in Maastricht doen. Rond de Kerstdagen enorm gezellig.

Mooie modezaken en prettig net winkelpubliek. Mooie winkelstraten, verschillende soorten restaurants voor ieder wat wils. En verwarmde terrassen wat erg gezellig is met een borreltje en hapje erbij.

Gereisd met partner in december 2017
Maastricht scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1076 reviews