Maasbree

Reviews over Maasbree

Gezellig gastvrij dorp in Noord-Limburg

Lo Wiga
    25-6-2019

Maasbree was leuk dorp. We verbleven op Recreatiepark BreeBronne. In Maasbree was veel te doen, leuke gezellige horeca op diverse plekken in dorp. En 2 grote supermarkten voor dagelijkse boodschappen. Tevens hebben ze slager, bakker en groente-winkel voor dagelijkse boodschappen. Maasbree ligt erg centraal, en vanuit Maasbree ben je zo in grote steden als Venlo, Roermond.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Rustig plattelandsdorp

Rinus
    28-10-2015

Maasbree is een rustig plattelandsdorp, de meest noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig, maar verder valt er in het dorp niet zoveel te beleven, behalve de dorpskerk is het dorp ook arm aan historische gebouwen, de fraaie omgeving is wel aantrekkelijk om er mooi fietstochten te ondernemen, men komt hier dan langs verscheidene kleine kapelletjes en wegkruisen

Gereisd Met partner in oktober 2015

Maasbree in landelijke omgeving

Jeanita
    17-10-2013

Maasbree is geen plaats die er echt uit springt, maar heeft genoeg voorzieningen. De relaxte omgeving is landelijke en mooi gelegen. Een goede uitvalsbasis voor een aantal toffe attracties in Noord-Limburg.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We halen er de boodschappen .

fr_woning
    25-9-2011

-241- Maasbree is voor ons een bekende locatie , als we op het clubterrein v.d. NCC zijn , dat ligt tussen Blerick en Maasbree , dan rijden we naar Maasbree , je hebt er keus uit 2 supers,bakker,drogist ... Bij de chineesch hebben we ook een keer gegeten met de club . Maasbree heeft sinds 1853 een gemeente wapen . Maasbree maakt sinds kort deel uit v.d. gemeente Maas en Peel . De Dorpsstraat is een van de bekende straten in het centrum , dat komt door de Rooms-Katholieke parochie , het gemeente huis , op het pleintje voor de kerk een ouderwetse waterpomp , een muziektent , informatieborden betreffende fietsroutes . Een firma die beelden , waterornament , tuin-accesseoires verkoopt en waar je vrij mag rondlopen en kunt kijken naar leuke spulletjes . Achter de kerk staat nog een kappelletje , gebouwd in een zeskantige hoekige vorm . De oorspronkelijke bewoners van Maasbree verdiende de kost met landbouw . Ook nu is het nog een agrarisch gebied .

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leukste groepsverblijf met onze familie ooit

anouk
    14-11-2010

mooie omgeving alles is in de buurt aanwezig van zwemmen vissen snorfiets huren natuur uitgaan winkelen panningen wandelen paardrijden ezeltochten wijnproeven paintballen buggy rijden samoa worstellen golven boerengolf en dan niet te vergeten de locatie waar we afgelopen week zijn verbleven . groepsaccommodatie mooi buitenterein voor te voetballen vollybal en basketbal. savonds kampvuur binnen of buiten en doorgaan tot vroeg in de morgen. waar mag en kan dat nog tegenwoordig . groeten anouk

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010
Maasbree scoort een 9 uit 10, op basis van 22 reviews