Reviews over Lottum

Heerlijke dagen gehad...zéér genoten!!

Astrid,
    13-10-2018

paar heerlijke dagen genoten in de trekkershut op Camping Boszicht.

Zeer mooie hut voorzien van elektrische bedden, koelkast, kookbenodigdheden etc etc.

S'avonds heerlijk genieten van de ondergaande zon, wijntje erbij, met een uitzicht zoals je dat bijna niet tegenkomt op een camping, helemaal top!!

Trudy en Dave, bedankt voor de mooie dagen en succes met de bouw van het nieuwe sanitairgebouw en de uitbreiding van de camping. Ik kom hier zeker terug om het te ervaren en van te genieten..

groeten Astrid

Aanrader!

Bert en Anke,
    12-10-2018

geweldige tijd gehad op camping 't Heike. Mooi aangelegde camping met ruime plaatsen en prachtig sanitairgebouw. Omgeving schitterend voor te fietsen en wandelen. We hebben genoten!

Heel erg goed!

Chris,
    3-10-2018

Een hartelijke ontvangst en direct een informatiemap met alle wetenswaardigheden over de camping en de (wijde) omgeving. Hoge kwaliteit van de voorzieningen.

Sanitair is heel goed, zelden zo meegemaakt. Goed verzorgd terrein; uit alles blijkt dat er over is nagedacht hoe alles in te richten. Als er toch een opmerking moet worden gemaakt is het dat de daadwerkelijke ingang niet bij de receptie is. Dit is echter maar een éénmalig gebeuren.

Prachtig weekend gehad!!

Schuurman,
    2-10-2018

Mooi weekend gehad op deze meer dan prachtige camping, mooie plaatsen, alles keurig onderhouden. Sanitair schoon en netjes. Een aanrader!

Mooi rustig

Theo Aerts,
    1-10-2018

Wanneer je slecht ter been bent is het NIET jou camping.

Hobbelig terrein door eeuwen oude eiken.

Camping Boszicht, eigenaar, 4-10-2018

Beste Theo,

bedankt voor uw review,

Onze excuses dat u ons terrein ervaren heeft als minder geschikt voor mindervaliden. Momenteel wordt onze gehele camping opnieuw ingericht, waaronder ruime plaatsen en een nieuw luxe sanitairgebouw. De oneffenheden welke veroorzaakt werden door de mooie oude eiken worden hierbij ook aangepakt. Komend seizoen zou dit dus verholpen moeten zijn.

Met vriendelijke groet, Dave en Trudy

Lottum scoort een 9 uit 10, op basis van 36 reviews