Kessel

Vakantie in Kessel

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Kessel

Reviews over Kessel

• 9Tiny Suijkerbuijk08-11-2019

Mooi, rustig heerlijk aan de Maas.

Een mooi rustig stadje aan de Maas . Je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Er is een HAP en fysiotherapie. Kappers, eet tentjes, een supermarkt. Alleen kleding winkels zie je niet veel, of ik heb ze in die negen jaar dat we er komen nog niet ontdekt . In 2020 is op zoek gaan.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 9PCCN02-09-2019

Heerlijk rustig en landelijk gelegen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8A.J.Albregtse11-06-2019

Prachtig

gezellig in Kessel, leuke terrasjes en helemaal geweldig om te fietsen, prachtige omgeving en leuk om met het pontje naar de andere kant te varen over de Maas.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Marcel13-04-2019

Wij komen terug.

We hadden een tip gekregen van onze vrienden uit Amsterdam. Ze hadden familie in de buurt en waren op weer advies van hun vrienden ook in Kessel geweest. Het is een heerlijk rustiek dorp. De Maas stroomt op imposante wijze langs de zeer hoge maasover. De kerk van Cuijpers en het fantastisch kasteel dat kennelijk het meest moderne van het land is liggen op majesteuze wijze boven op een motte, een kunstmatige heuvel. Uniek om te zien, ook beide marktpleinen met de omliggende horeca omheen is erg sfeer vol. Mooie B&B's en leuke restaurantjes. We komen nog een keer terug en gaan dan ruim de tijd nemen om Kasteel de Keverberg bezoeken.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2019

• 8Gerrit10-11-2018

Leuk stadje

Prima verblijf gehad op camping hazeleger. Dicht bij het kleine centrum. Kessel is mooi gelegen en heeft prachtige vergezichten aan het water. Op de fiets is alles dichtbij en zodoende erg leuk om eens rond te touren. De aanwezige horeca is ruim voldoende met leuke eetgelegenheden voor elk budget. Sommige zaken zijn wel erg duur en niet zo goed als ze zelf pretenderen. Bij diverse zaken zit een terras aan het water en dan is het met mooi weer natuurlijk prima vertoeven.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Corry Jansen18-08-2018

Geweldig

Kessel is een heel leuk plaatsje met echt aardige mensen. Vriendelijk en gastvrij. Er zijn best veel mooie dingen te zien in Kessel. En vooral aan de Maas is het prachtig. En zeker als het zo warm is is het heerlijk afkoelen daar. Ook in Juli zijn de kampioenschappen paardrijden bij de stallen van Hendriks dit is echt een aanrader. Wij zijn altijd weer blij om vakantie weer naar Kessel te gaan en zeker weer naar onze vertrouwde camping De odahoeve.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Maria Gerrits16-08-2018

Fantastisch en gezellig dorp Kessel.

Op camping oda hoeve gestaan. Gezellige én schone camping. In het dorp Kessel zijn meerdere cafés , restaurants ,ijssalon én snackbars, Tevens een wokrestaurant even buiten het dorp. Het gerestaureerde kasteel is het bezichtigen waard. Vele fietsroutes langs de maas.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Hr.en Mevr. Brandts29-10-2017

gezellig dorp.

Kessel heeft veel eetgelegenheden en een heel lekkere ijssalon !!!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Jac en Loes23-10-2017

Leuk dorp

Leuk dorp met een mooi kasteel met uizicht op de Maas. Leuke horecagelegenheden, diverse campings en een prachtige landelijke omgeving. Met de auto, fiets of tevoet is er een snelle verbinding via een veer met de ovperkant van de Maas.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Wijnen22-10-2017

Hier blijf je terug komen

Kessel heeft een mooie oude kern met veel activiteiten

Gereisd met partner in mei 2017

10 van de 74 reviews gezien