• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Kerkrade

Het is er fantasties en genoeg bezienswaardighede

Sjef v Blerck, 1-2-2018

Het is er goed vertoeven en je kan er genieten van de rust.

De Gaja zoo is er 500 meter van daan en op 6 km fietsen liggen de tuinen van monteverde en in kerkrade zijn er nog mooie tuinen..Maar ik ga daar {kerkrade} vissen dat is groten deels mijn vakantie.Uiy gaan van ons zij het merendeels de terrassen.

Wij komen nog een keer terug.

F. van Geest, 10-12-2017
    Gaia-Zoo is zeker een bezoek waard en er zijn voldoende mogelijkheden om je te vermaken in het uitgaansleven en de omgeving.

Prachtige stad met heel veel verborgen pareltjes

Jaap, 24-5-2017

Ik snap de matige beoordelingen niet. Kerkrade heeft heel veell te bieden als je de moeite doet om het te ontdekken. Het centrum wordt momenteel verbouwd en straalt gezelligheid uit ondanks het beperkte winkelaanbod. Aanraders is het prachtige abdij complex Rolduc (rondleiding), de oude mijnschacht (rondleiding), botanische tuin, museumplein met musea, de stoomtrein en de ontzettend vele vermaakmogelijkheden in de leisuredome op de Rodaboulevard. Ook hebben we prachtige wandelingen kunnen maken in en rond Kerkrade. We hadden het geluk dat onze B&B verhuurder ons in al deze mogelijkheden wegwijs gemaakt heeft.

Op dat gebied zou Kerkrade inderdaad wat meer reclame mogen maken zodat je als toerist ook gemakkelijk vindt wat Kerkrade allemaal te bieden heeft. Wij zullen er zeker terug komen.

Kerkrade is moeilijk te bereiken met de auto door

Jos, 22-5-2017
    Er wordt flink aan de weg gewerkt. Dit zorgt voor vertragingen.

Goede uitvalsbasis

Martina, 9-3-2017
    Was maar een kort verblijf in een hotel vlak bij het centrum van Kerkrade. Het was de laatste dag van de Carnaval dus 's middags even wezen kijken op de Markt. Gezellige en ontspannen sfeer hing daar en de mensen zagen er werkelijk prachtig uit! Kerkrade is nou niet echt een wereldstad maar het ligt wel gunstig voor allerlei uitstapjes en wandelingen. Het Grand Café Jef op de Markt kan ik trouwens van harte aanbevelen!
Kerkrade scoort een 7,3 uit 10, op basis van 236 reviews