Kerkrade

We hebben een aantal aanbieders voor Kerkrade voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kerkrade voor je op een rij gezet:

Reviews over Kerkrade

• 3Ilona Eerhardt24-10-2019

Kerkrade nooit meer , omgeving prachtig!

Kerkrade is geen aanrader, omgeving wel zoals Aken en Maastricht.

• 2Cultuur
    • 7Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Harry14-09-2019

Niet spannend

Kerkrade valt tegen, beetje saai

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 10John08-07-2019

Pareltje in het Zuiden

We hebben ons geweldig vermaakt in Kerkrade. Via vrienden tips getipt : GaiaZoo, rondleiding in Abdij Rolduc, wandelgids gehaald met prachtige routes in en rondom Kerkrade, het museumplein met 3 musea bezocht, een rondleiding in de oude mijnschacht. Het centrum is de afgelopen jaren flink op de schop gegaan en ziet er sfeervol uit ondanks dat nog niet alle winkelruimtes gevuld zijn. Op de markt is een sfeervol horecaplein met leuke café’s en restaurantjes. Ook de leisuredome op de Rodaboulevard is een absolute aanrader voor jong en oud waar genoeg vermaak te vinden is. Vanuit Kerkrade ook de oude keizerstad Aken in Duitsland bezocht (<10 km afstand). We komen zeker terug want we hebben nog niet alles ontdekt. Dat is het enige nadeel want je moet er wel naar op zoek of van te voren voorbereiden om te vinden wat er allemaal te beleven is. Sommige negatieve reviews begrijpen wij echt niet !

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 4Dick Schinkel15-08-2018

Lelijke centrum

Lelijk centrum. Mooi gemeente huis. Paar goede eet cafe's. Kerkrade heeft een van de lelijkste centrums van Nederland. Wellicht het lelijkste.

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Sjef v Blerck01-02-2018

Het is er fantasties en genoeg bezienswaardighede

Het is er goed vertoeven en je kan er genieten van de rust. De Gaja zoo is er 500 meter van daan en op 6 km fietsen liggen de tuinen van monteverde en in kerkrade zijn er nog mooie tuinen..Maar ik ga daar {kerkrade} vissen dat is groten deels mijn vakantie.Uiy gaan van ons zij het merendeels de terrassen.

• 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 8F. van Geest10-12-2017

Wij komen nog een keer terug.

Gaia-Zoo is zeker een bezoek waard en er zijn voldoende mogelijkheden om je te vermaken in het uitgaansleven en de omgeving.

• 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Jaap24-05-2017

Prachtige stad met heel veel verborgen pareltjes

Ik snap de matige beoordelingen niet. Kerkrade heeft heel veell te bieden als je de moeite doet om het te ontdekken. Het centrum wordt momenteel verbouwd en straalt gezelligheid uit ondanks het beperkte winkelaanbod. Aanraders is het prachtige abdij complex Rolduc (rondleiding), de oude mijnschacht (rondleiding), botanische tuin, museumplein met musea, de stoomtrein en de ontzettend vele vermaakmogelijkheden in de leisuredome op de Rodaboulevard. Ook hebben we prachtige wandelingen kunnen maken in en rond Kerkrade. We hadden het geluk dat onze B&B verhuurder ons in al deze mogelijkheden wegwijs gemaakt heeft. Op dat gebied zou Kerkrade inderdaad wat meer reclame mogen maken zodat je als toerist ook gemakkelijk vindt wat Kerkrade allemaal te bieden heeft. Wij zullen er zeker terug komen.

• 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Jos22-05-2017

Kerkrade is moeilijk te bereiken met de auto door

Er wordt flink aan de weg gewerkt. Dit zorgt voor vertragingen.

• 7Zorg voor natuur

• 4Uitgaanslevenn

april 2017

• 8Martina09-03-2017

Goede uitvalsbasis

Was maar een kort verblijf in een hotel vlak bij het centrum van Kerkrade. Het was de laatste dag van de Carnaval dus 's middags even wezen kijken op de Markt. Gezellige en ontspannen sfeer hing daar en de mensen zagen er werkelijk prachtig uit! Kerkrade is nou niet echt een wereldstad maar het ligt wel gunstig voor allerlei uitstapjes en wandelingen. Het Grand Café Jef op de Markt kan ik trouwens van harte aanbevelen!

• 9Omgeving

Gereisd met partner in februari 2017