Kerkrade

We hebben een aantal aanbieders voor Kerkrade voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kerkrade voor je op een rij gezet:

Reviews over Kerkrade

Het is er fantasties en genoeg bezienswaardighede

Sjef v Blerck,
    1-2-2018

Het is er goed vertoeven en je kan er genieten van de rust.

De Gaja zoo is er 500 meter van daan en op 6 km fietsen liggen de tuinen van monteverde en in kerkrade zijn er nog mooie tuinen..Maar ik ga daar {kerkrade} vissen dat is groten deels mijn vakantie.Uiy gaan van ons zij het merendeels de terrassen.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige stad met heel veel verborgen pareltjes

Jaap,
    24-5-2017

Ik snap de matige beoordelingen niet. Kerkrade heeft heel veell te bieden als je de moeite doet om het te ontdekken. Het centrum wordt momenteel verbouwd en straalt gezelligheid uit ondanks het beperkte winkelaanbod. Aanraders is het prachtige abdij complex Rolduc (rondleiding), de oude mijnschacht (rondleiding), botanische tuin, museumplein met musea, de stoomtrein en de ontzettend vele vermaakmogelijkheden in de leisuredome op de Rodaboulevard. Ook hebben we prachtige wandelingen kunnen maken in en rond Kerkrade. We hadden het geluk dat onze B&B verhuurder ons in al deze mogelijkheden wegwijs gemaakt heeft.

Op dat gebied zou Kerkrade inderdaad wat meer reclame mogen maken zodat je als toerist ook gemakkelijk vindt wat Kerkrade allemaal te bieden heeft. Wij zullen er zeker terug komen.

Gereisd met partner in mei 2017

Goede uitvalsbasis

Martina,
    9-3-2017

Was maar een kort verblijf in een hotel vlak bij het centrum van Kerkrade. Het was de laatste dag van de Carnaval dus 's middags even wezen kijken op de Markt. Gezellige en ontspannen sfeer hing daar en de mensen zagen er werkelijk prachtig uit! Kerkrade is nou niet echt een wereldstad maar het ligt wel gunstig voor allerlei uitstapjes en wandelingen. Het Grand Café Jef op de Markt kan ik trouwens van harte aanbevelen!

Gereisd met partner in februari 2017

Niet echt opwindend

N. Niehot,
    30-11-2016

Hebben Kerkrade kort bezocht, maakte wat troosteloze indruk, geluncht in het centrum leuke gelegenheid, eten was goed, koffie was redelijk tot goed redelijke prijzen.. Niet echt een opwindende stad, waren er maar kort dus geen geheel objectieve waarneming.

Gereisd met partner in november 2016

Geweldige stad, vlak bij Aken, Maastricht, luik

j. Nelissen,
    13-11-2015

U bent zo over de grens met Duitsland, tankt veel goedkoper dan in Nederland en maakt een roertje naar de Eifel met prachtige steden als Monchau. Maastricht ligt vlak bij, als u dat na die mooie stad Kerkrade met het themapark Mondo Verde en de geweldige tierentuin Gaia- park nog nodig vindt

Gereisd met partner in januari 2015
Kerkrade scoort een 6,9 uit 10, op basis van 237 reviews