Hulsberg

Reviews over Hulsberg

Geweldig

Fam Meenink,
    4-1-2019

Voor het 3e jaar zaten we op het hemelke….en wederom hebben we genoten op de camping. Onze kinderen van 12 en 8 jaar hebben zich super vermaakt dus dan hebben wij ook een prima vakantie. In 2015 en 2016 zijn we ook al geweest en ook toen hebben we een super vakantie gehad. Mooi zwembad, kinderboerderij, midgetgolfbaan, groot sportveld, fietscrossbaan, genoeg animatie maar ook geweldig personeel welke je echt een familiair gevoel geeft. In de omgeving is er genoeg te doen en echt elk jaar ontdek je weer wat nieuws in de omgeving.

'Sjieke camping!'

Wimpie,
    2-11-2018

Leuke camping!

Je staat in een laan, er zijn geen veldjes. Op deze manier heb je toch wat meer privacy.

Kinderen direct leuk contact met leeftijdsgenootjes. Dat gezin komt al een aantal jaar terug, maar van 'ons kent ons' en 'je komt er niet tussen', was totaal geen sprake.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en Mia is een toppertje!

Het schoonmaakteam verdient meer dan een pluim. Wat hebben deze mensen hard gewerkt om het schoon te houden!!! Geweldig!

Top camping

Wilfred jansen,
    12-9-2018

Top camping. Ruime plaatsen. Zeer schoon sanitair (ondanks de drukte), mooie milieustraat, mooie schuur met folders, wandel- en fietsroutes etc.etc. Aardige eigenaren. Helemaal niets op aan te merken

Gereisd met partner in september 2018

Zeer goed

Dhr. Tuparia,
    7-9-2018

Een zeer rustige en goed verzorgde camping. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Top camping

Fam. Meijers,
    28-8-2018

Super camping, vooral met kids. Leuke eigenaren en personeel. Sanitair echt heel schoon. Voor de 6de keer geweest ( dit jaar voor het eerst maar 4 dagen omdat we eerst naar italie zijn geweest) maar voor volgend jaar weer voor 3 weken geboekt. Onze zoon van 5 vind het hier geweldig. Ook zie je elk jaar weer positieve veranderingen. Echt een topcamping.

Hulsberg scoort een 8,7 uit 10, op basis van 66 reviews