Reviews over Hulsberg

'Sjieke camping!'

Wimpie
    2-11-2018

Leuke camping!

Je staat in een laan, er zijn geen veldjes. Op deze manier heb je toch wat meer privacy.

Kinderen direct leuk contact met leeftijdsgenootjes. Dat gezin komt al een aantal jaar terug, maar van 'ons kent ons' en 'je komt er niet tussen', was totaal geen sprake.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en Mia is een toppertje!

Het schoonmaakteam verdient meer dan een pluim. Wat hebben deze mensen hard gewerkt om het schoon te houden!!! Geweldig!

Top camping

Wilfred jansen
    12-9-2018

Top camping. Ruime plaatsen. Zeer schoon sanitair (ondanks de drukte), mooie milieustraat, mooie schuur met folders, wandel- en fietsroutes etc.etc. Aardige eigenaren. Helemaal niets op aan te merken

Zeer goed

Dhr. Tuparia
    7-9-2018

Een zeer rustige en goed verzorgde camping. Een aanrader!

Top camping

Fam. Meijers
    28-8-2018

Super camping, vooral met kids. Leuke eigenaren en personeel. Sanitair echt heel schoon. Voor de 6de keer geweest ( dit jaar voor het eerst maar 4 dagen omdat we eerst naar italie zijn geweest) maar voor volgend jaar weer voor 3 weken geboekt. Onze zoon van 5 vind het hier geweldig. Ook zie je elk jaar weer positieve veranderingen. Echt een topcamping.

Super!

Fam. Van Anrooy
    23-8-2018

Heerlijk rustige camping. Super schoon sanitair en zeer goede, gratis WiFi. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Geen negatieve punten te bedenken.

Hulsberg scoort een 7,8 uit 10, op basis van 66 reviews