Horst

We hebben een aantal aanbieders voor Horst voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Horst voor je op een rij gezet:

Reviews over Horst

Horst is een plaats van alle gemakken voorzien!

Rob,
    19-2-2017

Horst heeft goed voorzieningen, een gezellige binnenstad met leuke winkeltjes en een tweetal grote supers. Daarnaast is de medische voorziening uitstekend, zowel voor mens als voor huisdier. In Horst en omgeving zijn een aantal interessante musea. Vanuit Horst zijn mooie fietstochten te maken, genieten van historische plekjes in de omgeving en de mooie plekjes langs de Maas. In Horst is het goed toeven voor de inwendige mens, goede restaurants en met mooi weer zitten de terrassen gezellig vol. Het parkeren in de binnenstad is gratis. Kortom Horst is een gezellige plaats, waar we goed herinnering aan hebben.

Gereisd met partner in maart 2016

Geweldig

Hanneke Habraken,
    17-12-2016

Wij vinden Horst heel erg gezellig qua eethuisjes, winkelgebied en terrasjes. Wij komen hier graag, jammer dat het Parkhotel niet meer is wat het vroeger was. We gaan nu in Venray logeren, maar rijden zeker een dagje naar Horst met zijn geweldige sfeer en hele vriendelijke mensen

Gereisd met partner in september 2016

Prachtige plaats.

Martien,
    5-10-2016

Horst heeft een mooi centrum met een heel gezellig horecaplein, mooi terrassen, diverse restaurants en cafés. Interessante museums en voor de kinderen is er toverland, aardbeienland, speeltuin Roeffen Mart etc. Het hele gebied van Peel en Maas is prachtis om er te fietsen. kortom zeer de moeite waard.

Gereisd met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustige omgeving

Samantha ,
    24-10-2015

Horst is een klein dorpje maar wel met een goede variatie aan winkels en eetgelegenheid. Het hotel heeft een prachtig uitzich op het meer waar je zomers ook lekker zou kunnen zwemmen, er is namelijk een stukje aflopend strand aanwezig waardoor je hier ook heela leuk met kinderen heen kunt. Ook kun je nog een wandeling maken langs de mooie omgeving rondom het meer. Het is een rustige plek ideaal om te ontspannen.

Gereisd met vrienden in Wed Oct 21 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk maar niet zo heel bijzonder dorp.

erwin Brouwers,
    11-11-2014

Al enkele jaren bezoeken wij het plaatsje Horst. Omdat wij hier jaarlijks in de buurt zijn voor een evenement.

Er zijn wat leuke restaurants en bistro's in het dorp, Helaas is het winkelaanbod redelijk standaard ( albert heijn , Xenos actiesport)

Wel is er een ruim aanbod aan supermarkten en parkeren is gratis met de blauwe kaart.

Gereisd met partner in november 2014
Horst scoort een 6 uit 10, op basis van 72 reviews