Herkenbosch

Reviews over Herkenbosch

Gastvrijheid met een grote G

M. van de Vall,
    26-11-2018

Bij Kasteel Daelenbroeck schrijven ze gastvrijheid met een kapitale G. Van de receptiedame (of -heer) die vraagt of je een goede reis hebt gehad tot de dames van de schoonmaak die je bij vertrek vragen of je nog ver moet rijden. En dan ligt het ook nog eens prachtig in/bij een bos. Aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2018

voor weinig eisen is het prima te doen

Risselada,
    31-8-2018

De mobile homes zijn iet wat gedateerd. Degene die wij hadden was wel schoon. De matrasjes zijn echt veel te dun. Je voelt de bodem van het bed. Ik denk wel dat dit absoluut verbeterd mag worden. Ik las veel dat mensen het een vies park vinden. Mensen mogen ook naar zichzelf kijken en zelf ook wel iets achter hun kont op ruimen. Er was in onze mobile home te weinig servies en bestek dit heeft het vriendelijke personeel voor ons opgelost. Het zwembad was prima. Ene dochter vond het koud de ander had nergens last van. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant of iets. Hoorde wel dat de uitbater van het barretje was opgestapt met 6 man personeel tijdens het hoogseizoen. Dit is moeilijk op te lossen en het overgebleven personeel draaide overuren om zoveel mogelijk op te lossen. Verder denken wij dat als er wat minder huur acc. staan en een indoor zwembad dat het park absoluut verbeterd. Maar dat is een technisch verhaal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Kunstzinnige camping.

Sylvia Elshof,
    19-8-2018

Een zeer rustige en mooi gelegen mini camping met kunstzinnige elementen. Iets anders dan anders en zeer uniek voor Nederlandse begrippen. Wij hebben er van genoten en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

een sterke aanrader

robert nagtegaal,
    19-8-2018

de stijlvolle locatie heeft naast uitstekende kamers een meer dan uitstekende keuken voor het aan te bevelen diner en ook voor het zeer gevarieerde ontbijt, met uitsluitend kwaliteitsprodukten

Gereisd met partner in augustus 2018

Weer een heerlijke vakantie

Mandy,
    15-8-2018

Het was weer een heerlijke vakantie. (voor de 4e jaar op rij!) Mede door het weer natuurlijk. Wilde even het zwembadpersoneel extra compliment geven! Wat hebben zij deze zomer hard gewerkt zeg! Echt een top team!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Herkenbosch scoort een 8,2 uit 10, op basis van 144 reviews