Sorteren

Reviews over Herkenbosch

voor weinig eisen is het prima te doen

Risselada
    31-8-2018

De mobile homes zijn iet wat gedateerd. Degene die wij hadden was wel schoon. De matrasjes zijn echt veel te dun. Je voelt de bodem van het bed. Ik denk wel dat dit absoluut verbeterd mag worden. Ik las veel dat mensen het een vies park vinden. Mensen mogen ook naar zichzelf kijken en zelf ook wel iets achter hun kont op ruimen. Er was in onze mobile home te weinig servies en bestek dit heeft het vriendelijke personeel voor ons opgelost. Het zwembad was prima. Ene dochter vond het koud de ander had nergens last van. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant of iets. Hoorde wel dat de uitbater van het barretje was opgestapt met 6 man personeel tijdens het hoogseizoen. Dit is moeilijk op te lossen en het overgebleven personeel draaide overuren om zoveel mogelijk op te lossen. Verder denken wij dat als er wat minder huur acc. staan en een indoor zwembad dat het park absoluut verbeterd. Maar dat is een technisch verhaal.

Kunstzinnige camping.

Sylvia Elshof
    19-8-2018

Een zeer rustige en mooi gelegen mini camping met kunstzinnige elementen. Iets anders dan anders en zeer uniek voor Nederlandse begrippen. Wij hebben er van genoten en komen zeker nog eens terug.

een sterke aanrader

robert nagtegaal
    19-8-2018

de stijlvolle locatie heeft naast uitstekende kamers een meer dan uitstekende keuken voor het aan te bevelen diner en ook voor het zeer gevarieerde ontbijt, met uitsluitend kwaliteitsprodukten

Weer een heerlijke vakantie

Mandy
    15-8-2018

Het was weer een heerlijke vakantie. (voor de 4e jaar op rij!) Mede door het weer natuurlijk. Wilde even het zwembadpersoneel extra compliment geven! Wat hebben zij deze zomer hard gewerkt zeg! Echt een top team!!!!

Service zoals mijn betaalde prijs: laag

wim
    12-8-2018

Ik heb 180euro betaald (via veilingsite) voor 7 nachten in een Chalet huisje (6pers.). Achteraan het park was het rustig. Ik zou nooit de volle prijs betalen, want dat is het echt niet waard. Gezien mijn betaalde prijs mag ik dus echt niet klagen. Met een (te) hogere prijs zou ik het park een 1/10 geven. Het is ten dode opgeschreven. Draait voor een groot deel door mensen en de kinderen van de vaste camping bewoners. Ze zijn alles behalve opgeleid. Er zit geen leiding en geen structuur in het parkbeleid. Mijn zoon heeft zich top geamuseerd op vakantie gehad. Fantastisch toch. Kinderen bekijken het vanop een andere hoogte. Zelf kom ik wel niet meer terug. Ook niet voor 180euro.

Herkenbosch scoort een 7,3 uit 10, op basis van 144 reviews