Helden

We hebben een aantal aanbieders voor Helden voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Helden voor je op een rij gezet:

Reviews over Helden

Je treft 't ..... in Helden !!

Fred 6372
    18-2-2017

Het plaatsje Helden heeft alles wat een mens nodig heeft. Of het nu gaat om een leuke cafetaria, een supermarkt, een (klein) winkelcentrum, een huisartsenpraktijk met apotheek.............het is er gewoon allemaal !! En vooral gezellige mensen die altijd bereid zijn om je de weg te wijzen of op een andere manier te helpen !! Limburgers hebben de naam om gastvrij te zijn......de inwoners van Helden bewijzen dat dit klopt !!

Extra tip: bezoek zeker ook het centrum van het nabij gelegen Panningen !! Ook méér dan de moeite waard en reuze gezellig !!

Gereisd Met partner in september 2015

Gezellig dorp in een prachige omgeving

Wim en Karina
    5-11-2016

Alle voorzieningen zijn hier aanwezig, winkelcentrum, horeca en snackbar en vooral rust. Een mooie omgeving om te fietsen in de bossen of langs de Maas,met de vele pontjes. Ook het nabijgelegen Leudal is zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leeg.

kruidentuin
    30-10-2015

In Helden zelf is weinig te doen. Het winkelcentrum staat voor de helft leeg. Het aangeboden uitje de botanische tuin in Steijl is de eerste dag voortijdig dicht wegens het naderende weer !? (Het was een zonnige dag). De tweede dag hangt er een briefje op de poort dat het horecagedeelte open is maar dat de tuin vrij toegankelijk is. Helaas de port zit potdicht op slot. Weer geen botanische tuin vandaag. Gelukkig vaart er een pontje naar de overkant van de rivier zodat er toch nog iets leuks te beleven valt. En dat voor slechts €0, 30 per persoon enkele reis

Gereisd Met partner in oktober 2015

klein dorpje

Miever
    11-6-2015

Helden zelf is vrij klein en kent weinig activiteiten, maar Panningen is groter en daar is wat meer te doen. Wel is de Dorper Friture een echte aanrader evenals de ijssalon in Helden. Voor boodschappen rijden wij altijd naar Panningen. Er zijn wel discotheken in Helden voor de uitgaansliefhebbers.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bezoek aan Helden

Peter N.G.
    23-1-2014

Hotel Antiek in Helden was onze 'uitvalsbasis' voor bezoeken aan andere plaatsen dan Helden. Tip: tegenover het hotel is een galerie genaamd 'De Bovenkamer', waar werken worden geëxposeerd gemaakt door mensen met een psychiatrische achtergrond, een verstandelijke of lichamelijke handicap. Helaas was de galerie gesloten (open op afspraak en op zaterdag en zondag). Een blik naar binnen leerde, dat er erg fraaie schilderijen en mooi boetseerwerk wordt tentoongesteld en tevens erg kleurrijke en fantasievolle kleding. Als dat zo uitkomt zeker even gaan kijken.

Gereisd Met partner in januari 2014
Helden scoort een 8,8 uit 10, op basis van 79 reviews