Heijen

We hebben een aantal aanbieders voor Heijen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Heijen voor je op een rij gezet:

Reviews over Heijen

Heijen een stukje Nederland die je niet mag missen

Pim M,
    29-3-2017

Heijen een vrij rustig gemoedelijk plaatsje, ik raad aan om een stukje ver te rijden naar Overloon om daar het historisch Oorlogsmuseum te bezoeken,

als je daar geweest ben dasn ben je een ervaring rijker die je voor geen geld zou willen missen. Geschiedenis en leger voertuigen in perfecte staat die je een goed beeld geeft van de tweede wereldoorlog, Ga er heen en oordeel zelf.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Enigszins saai

Sandy,
    7-1-2017

Ik kan niet heel veel vertellen over heijen, maar voor wat wij gezien hebben is er weinig te doen qua uitgaan, wel wat goede restaurants en mooie natuur. Wel heel vriendelijke mensen tegengekomen, missschien nog wel het belangrijkste ; )

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Perfekte ligging bij zandverstuivingen bij de Maas

Marjolein,
    12-2-2016

Keurig dorp, goede bewegwijzering naar omliggende recreatiegebieden.

Ligt aan de strook zandverstuigingen tussen de Maas en de Duitse grens. Prachtige 100% bewegwijzerde wandelingen te maken. Onderweg mooie uitzichtpunten, gevarieerd landschap en bv. Schotse Hooglanders (nu met kalfjes). Feestje.

Even verderop heb ik de beste viszaak bezocht (in Siebengewald) waar ik in tijden geweest ben.

Supermarkt gezocht maar niet gevonden, geen probleem verder.

Gereisd alleenreizend in januari 2016

leuke plaats

Janssen,
    30-9-2015

We waren op een park in de omgeving van Heijen. We hebben in Heijen een restaurant geboekt om te eten met 11 personen.

Als u een goed restaurant zoekt in Heijen ga dan naar De Stadsherberg.

Super goed eten hele vriendelijke bediening en een mooie ligging

Gereisd anders in september 2015

Dit vraagt om herhaling.

hansenriavanhoudt,
    19-7-2014

Een park in een mooie omgeving waar wij ons als Limburger in een andere streek van Nederland waanden.

Kleine kinderen kunnen rustig alleen buiten spelen aangezien de autorijders, op een enkele uitzondering na, rekening hielden met kinderen.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014
Heijen scoort een 6,4 uit 10, op basis van 302 reviews