Reviews over Heijen

Geweldig

Annemarijn,
    13-12-2018

Super leuk park alles erop en eraan. We hadden een vipcottage en dat was echt super goed bevallen.

Het is ons zo goed bevallen we gaan er weer voor

H.G Boute van Beek,
    13-12-2018

We zijn 38 jaar getrouwd en hebben het met onze kinderen schoonzoons en kleinkind bij heyderbos. Gevierd.

fantastisch voor herhaling vatbaar

Rick,
    13-12-2018

Leuk park met veel activiteiten voor jonge kinderen, vooral het zwembad en de Kids Klub waren een succes!!

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 13-12-2018

Beste Rick,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de activiteiten zo goed in de smaak gevallen zijn.

Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Team Het Heijderbos

Gewéldig

Bernadette,
    12-12-2018

Dat goed en leuke park is en mooi zwembad en gewéldig wildwaterbaan en de huisje is mooi schoon en als in het huisje aanwezig en supermarkt heeft alle producten

Heerlijk er even tussen uit.

Tamara Praster,
    12-12-2018

Een leuk en knus 2 persoonshuisje, wat verouderd maar het was schoon. Alleen weinig opberg ruimte voor boodschappen en kleding.

Leuke plaza, 3 dagen heerlijk uit gegeten.

Genoeg te doen voor jong en oud en een leuke omgeving

Heijen scoort een 7 uit 10, op basis van 302 reviews