Sorteren

Reviews over Gulpen

Wij komen zeker terug!

Erik Jan
    8-11-2018

mooie omgeving met hele vriendelijke personeel. Huizen zijn top in orde! Wij hebben een hele leuke tijd gehad! aanrader, we komen zeker terug!

Heerlijk huis in prachtig heuvelland

Brigitte Scheepmaker
    3-11-2018

We hebben een paar dagen gelogeerd in het prachtige vakantiehuis van Hanneke en Ralph. Wat een geweldige plek. Ook met slecht weer (wij hadden een dag regen) is het heel fijn om gewoon thuis te blijven en lekker voor de kachel te zitten, boekjes lezen. Het huis is compleet, van alle gemakken voorzien, heel ruim en luxe. Hanneke is een super-gastvrouw die er alles aan doet om het verblijf perfect te maken. De omgeving is fantastisch mooi, het glooiende landschap, de dorpjes en Maastricht natuurlijk. We hebben een lange rondwandeling gemaakt, er zijn genoeg kaarten en boekjes in het huis aanwezig. Een plek om nog eens terug te komen!

Fantastisch!!

Arno en Lidwien
    1-11-2018

Een fantastisch vakantiehuis waar alles aanwezig is wat je maar kan wensen. Heerlijke sauna en open haard. Buitengewoon sfeervol ingericht. Vanuit het huis zijn prachtige wandelingen te maken door het Limburgse Heuvellandschap.

Ge-wel-dig!

Ireen
    1-11-2018

Tophospitality én een prachtig huis van uitzonderlijk hoog afwerkniveau. Alles tot in de puntjes verzorgd!

Geweldig

Peter v Nispen
    27-10-2018

Schitterende omgeving vooral de cauberg en het fantastische uitzicht over de omgeving

Gulpen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 504 reviews