Sorteren

vakanties Gulpen

Reviews over Gulpen

Fantastisch goede winkels voor dagelijkse boodscha

Leo en Greetje
    4-7-2018
    Gezellig plaatsje met leuk centrum met terrassen en eetgelegenheden

Mooi Gulpen

E.Schouten
    29-6-2018
    Wat een leuk en lieflijk plaatsje is Gulpen toch. Voorzien van leuke restaurants en terrassen. Het heeft iets weg van buitenland, met zijn glooiende landschap en mooie uitzichten. Dichtbij grote steden zoals Maastricht en Aken. Aken is prima te doen met de bus overigens. Gulpen is in alle jaargetijden prachtig, zomers met mooi weer, maar ook de herfst en winter zijn aan te raden

fantastische omgeving je wilt Nooit naar huis

liho
    2-2-2018
    Zo prachtig gelegen op een heuvel. Adembenemende autorit naar boven en zo mooi centraal om vanaf te vertrekken . Prachtige steden vlakbij. Drielandenpunt om de hoek en als je van de camping wil zoveel leuke dagtochten te maken. Stadstrips.musea. stroomtrein enz

Leuk stadje in een prachtige wandelomgeving

maaike van der Kraan
    13-10-2017
    Mooie routes en prachtige wandelomgeving. Prachtig zwembad. Goede busverbinding naar Maastricht en aken.

mooi stadje met leuke omgeving om te fietsen

vijveman wilfried
    18-9-2017

tegenvaller: Hotel Gulpen niet voor herhaling vatbaar

zeer goed: Gasterij de Poort gezellig vertoeven en zeer lekker gegeten, bij ons volgende bezoek aan Gulpen gaan wij HIER zeker overnachten

ook een meevaller: fietsverhuur Jo Herben in het stadje goeie service mooie comfortabele fietsen en correcte prijs

Gulpen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 500 reviews