Sorteren

Reviews over Epen

Heerlijk.

Inge van der Velden
    23-4-2018

Heerlijk rustige prachtige omgeving.

Lekker eten bij hotel restaurant de Smidse. Vriendelijke bediening. Probeer de Victoria vlaai eens een keertje.

We vinden omgeving Epen schitterend

Cobie Cromwijk
    25-1-2018
    We vinden iedere keer als we naar Zuid Limburg gaan dat het er erg mooi is. We wandelen veel en bij slecht weer bezoeken we een plaatsje of gaan naar Maastricht.

Mooie wandelingen én leuke steden vlakbij

E Brouwer
    25-10-2017
    Epen is een klein dorp in Zuid-Limburg, vlakbij Vaals, België en Duitsland. Vanuit het dorp kun je prachtige wandelingen maken langs riviertjes als de Geul, over de heuvels en door de bossen. Er zijn verschillende terrassen en restaurants in het dorp. Maastricht is leuk, denk voor een stedentripje ook eens aan Aken: een prachtige stad met een mooi centrum op slechts 12 km.

Mooi rustig dorpje

De Wilde
    23-10-2017

Het kan erg druk zijn in Epen. Het is erg populair bij veel nederlanders.

Maar even buiten het dorp kun je heerlijk wandelen heb je prachtig uitzicht.

Er zijn voldoende eetgelegenheden. En hotels zijn er ook voldoende in verschillende prijsklassen.

Onverwacht genieten in eigen land.

Buschmann
    7-10-2017

Prachtige omgeving. Je waant je in het buitenland.

Vlakbij Aken, Maastricht,Luik en het drielandenpunt,zelfs met niet zo mooi weer de moeite waard.

Epen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 359 reviews