Brunssum

Reviews over Brunssum

Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes

Fam Van den Heuvel,
    28-8-2017

Brunssum is mooi gelegen en een ideale vertrekbasis voor uitstapjes in Zuid-Limburg. Er zijn veel grote steden in de buurt waar je binnen het half uurtje staat. Maastricht, Valkenburg, Roermond, Aken,... Het is een prachtige omgeving om te wandelen, fietsen is niet zo evident gezien het een heuvelachtig gebied is. Er zijn ook verschillende culturele uitstapjes mogelijk, kasteel van Hoensbroek, oud Maastricht, mergelgrotten,... In Brunssum zelf zijn er verschillende supermarkten om de boodschappen te doen, ook Heerlen is vlakbij en is daar mogelijkheid toe. In Brunssum zelf ligt het schutterspark, zeer mooi om te wandelen, er is een speeltuin, kinderboerderij (betalend), een blote voetenpad,... Er is in Brunssum ook elke zonder een grote markt (Vrije uitmarkt) met tal van standen en activiteiten. Er zijn ook voldoende mogelijkheden om uit te eten, iets af te halen of te laten brengen. We zijn er naar het All you can eat - wokrestaurant De lange muur geweest en dit is zeker een aanrader voor wie eens lekker Aziatisch wil eten voor een klein prijsje. Ook Brasserie het Uitzicht is een prima adresje.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtpark!

Joyce,
    20-2-2017

Superpark (Brunsummerheide) in het zuiden van Nederland! Ook het dorpje zelf is erg gezellig al hebben wij daar niet gek veel van gezien. In het weekend hebben ze daar wel een erg leuke en grote rommelmarkt. De sfeer is overal super en wij zouden hier graag nog eens teruggaan al is het alleen al voor de vriendelijkheid van de mensen!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Vriendelijke mensen

P. Dieltjes,
    29-12-2015

Brunssum, grauw en grijs. Dat is mijn beeld van Brunssum. Er is uiteraard veel nieuwbouw en er zijn nog veel statige stadsvilla's te bewonderen. Maar Brunssum ademt overwegend nog het mijnenverleden en dat is op zich natuurlijk niet vreemd. Brunssum kan zich hier niet van ontdoen. Het hoort gewoon bij Brunssum. De plaatselijke bevolking is uitermate vriendelijk, beleefd en zeer behulpzaam. Daar kan van geleerd worden. Het centrum is netjes en er is voldoende gelegenheid om inkopen te doen of om een lekker hapje te eten. Je voelt je er nog echt gast! Dit alles geeft Brunssum toch de kleur die het verdient. Kom er graag weer eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Weekje cultuur snuiven

fam.Uijtendaal,
    29-12-2015

Brunssum heeft zelf ook een aardig winkelcentrum, kan er ook een lekker biertje drinken of heerlijk over de brunssumerheide wandelen. Ligt overal dichtbij, Aken, Maastricht, Valkenburg. Prachtige plek om zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Roelien Gerrits,
    4-8-2015

Deze bestemming is goed te noemen aangezien je veel mogelijkheden hebt waar je naar toe kunt gaan. Wat mij wel op viel was dat de prijs voor de bezienswaardigheden wel aan de hoge kant is, maar dat is niet hoger ten opzichte van andere bezienswaardigheden in het nederland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Brunssum scoort een 8,5 uit 10, op basis van 89 reviews