Beesel

We hebben een aantal aanbieders voor Beesel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Beesel voor je op een rij gezet:

Reviews over Beesel

Leuk dorpje met veel uitvalsmogelijkheden

Annelie
    31-8-2014

We waren er maar kort maar ik kan me voorstellen dat je er prachtig kan wandelen en fietsen. Wij hebben ons prima vermaakt met Boeren golf een paar dorpen verder op. En die avond was er toevallig Kermis en ook een band in een van de kroegen, waardoor Beesel qua uitgaansleven scoort!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

goed volk daar!

M.C.Torenvlied
    18-8-2014

Wij kwamen als gehandicaped echtpaar met 2 scootmobiels voor natuur, rust en ruimte. De Petrushoeve was uitermate geschikt. "Ver" weg van de snelweg. Prachtige omgeving en natuur, waar we ons thuis voelden. Aan uitgaansleven/cultuur hadden we geen behoefte en hebben daar dan ook geen mening over. Wel hebben we opgemerkt dat in de horeca de koffiekoppen veel groter zijn dan bij ons in Noord Holland en de punten vlaai zo niet lekkerder maar toch wel veel groter waren! Zowel mijn vrouw als ik kregen in de loop van de week een lekke band waardoor we beide keren een uur moesten wachten op onze gebruikelijke hulp die hier helemaal uit Maastricht moest komen. Gelukkig mooi weer dus dat was geen probleem. Wat wel opviel was de belangstelling en de vriendelijkheid van de Limburgers. Vele malen werd door hen gestopt (met auto of fiets) om te vragen of hulp kon worden geboden. Een praatje kon er ook af zodat de beide uren wachttijd omvlogen. Kan het westen van het land een voorbeeld aan nemen!

Gereisd met partner in augustus 2014

Een van de vele mooie maasdorpen

M Stultiens
    12-5-2014

Zoals bijna alle dorpjes langs de Maas erg gezellig en voldoende gelegenheid om een drankje te nuttigen of te eten. Het centrum doet erg romantisch aan en nodigt uit om even te stoppen en iets te nuttigen.

Gereisd met partner in Mon Apr 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dorp om van te houden.

m.muijres
    4-11-2013

Beesel heeft nog echt de structuur van een dorp zo als ik ken uit mijn jongste jaren. Je vindt er geen storende hoogbouw. Tijdens onze wandeling viel ons op dat het ingebed wordt door natuur en water. De architectuur van de dorpskern is een evenwichtige mengeling van oud en moderner. Het geheel komt harmonisch over. In Beesel vindt men veel getuigenissen van een rijke Limburgse cultuur.

Gereisd met partner in Sat Sep 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke rustige plek

elly woertman
    3-9-2013

Een prima plek om vanuit daar naar bijvoorbeeld binnen door naar Duitsland te gaan tip ga bij de rontonde met de draak recht door ga niet de snel weg op maar blijf recht door rijden en ga dan naar links en je zit vol in de bossen van duitsland bij de waneer je dakpannen ziet voor de verkoop aan je linkerhand ga dan naar rechts vervolg je weg dan naar een klein dorpje waar een nederlandse dame een leuke kroegje/ restaurantje heeft dit is een goed plekje om even bij te komen voor als je bijvoorbeeld aan het fietsen bent

Gereisd met partner in augustus 2013
Beesel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 52 reviews