Reviews over America

prima

Henk Ro,
    15-1-2019

Of de huisjes wel of niet gerenoveerd zijn.

Is er een douche òf bad aanwezig.

Geweldig zwembad ,mooi park

Wendy,
    14-1-2019

Mooi park,wij hadden een basic 4 persoons huisje in de 700 rij,dichtbij het plaza, schoon huisje, heerlijk rustig,super zwembad, leuke kidsclub jammer dat alles geld moet kosten ( trampoline,activiteiten etc ) vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar

Topvakantiegevoel!

stefan n,
    13-1-2019

Leuk dat de huisjes vernieuwd zijn (en proper zijn) en dat ook de Dome een upgrade heeft gekregen, ook rondom het park zien we fijne aanpassingen. Het vriendelijk personeel blijft een topper in LB want die geven je een topvakantiegevoel!

Geweldig voor herhaling vatbaar

Rita,
    13-1-2019

We hadden een VIP bungalow met alles tip top in orde. Het park en de huisjes zijn omringt door de natuur en er lopen een soort van witte herten vrij rond echt prachtig om te zien. Je komt er helemaal tot rus en er is een heleboel te doen dus een echte aanrader.

Aanrader

C. Rog,
    12-1-2019

Keurig huisje met alle voorzieningen! Zwembad overzichtelijk maar weinig aanbod aan glijbanen; ingericht voor jonge kinderen.

America scoort een 8,3 uit 10, op basis van 376 reviews