Vlagtwedde

Reviews over Vlagtwedde

Uitstekend

H.G. Limburg
    22-6-2018

Omgeving per fiets goed te doen vooral met de knooppunten. Vele routes beschikbaar. Zwembad aan te bevelen indien het weer minder is. Huisje van alle gemakken voorzien. Niets op aan te merken. We komen hier zeker een keer terug.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustige mooie omgeving, met veel cultuur

fam. Femer
    13-8-2017

Vlagtwedde is een klein dorp met een mooie omgeving. Bourtange is een mooie vesting waar je veel kunt zien en leren, we waren er tijdens het middeleeuwse festijn, een heerlijke dag gehad met een mooie afsluiting. Je zit ook zo in Duitsland, waar je ook heerlijk kunt shoppen. we zijn dagelijks weg geweest en hebben goed genoten van de kleine dorpjes, bijv. hongerigge wolf, leuk om gewoon op de bonnefooi te gaan touren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Dit nooit meer

M van Valkenburg
    6-8-2017

Emslandermeer is een heel rustig park. Weinig te doen voor de kinderen. Als je van de natuur houdt dan is de omgeving heerlijk om te fietsen. Wij missen een leuk terrasen en activiteiten voor de kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch verblijf

G.Bathoorn
    2-8-2017

Het verblijf op camping Boerenbont te Vlagtwedde is top. Ik kan het een ieder aanbevelen. Ruime plaatsen fantastische velden Uitstekende sanitaire voorzieningen. Water en afvoer bij de plaatsen. Alle dagen gratis verschillende kranten gratis te lezen. Goede Wifi ontvangst.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk gastvrij dorp

Egidius
    28-7-2017

Alles wat je nodig hebt in het dagelijks leven is er te koop. Een mooie Jumbo en goede Aldi winkel zijn aanwezig. Goede busverbindingen naar grote plaatsen en de bus stopt ook op zeer korte afstand van camping Boerenbont in Veele. Er is veel vis en vaarwater en oneindig veel fietspaden/wegen om te genieten op auto stille wegen en paden.

Gereisd Met partner in juli 2017
Vlagtwedde scoort een 8,2 uit 10, op basis van 82 reviews