Reviews over Opende

Fantastisch!

Evelien de Ruiter,
    15-1-2019

Maar wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Onze dochter van 6 praat er nog steeds over. Wij verbleven in de heetste week (begin augustus) van 2018 in de Waterchalet met uitzicht op de 'Pingo'. Elke ochtend stonden wij op met het geluid van vogels en 's avonds konen wij genieten van de mooiste zonsondergangen. De luxe van de Waterchalet in combinatie van het uitzicht, eigen terras en het aansteken van de bbq maakte dit voor ons de ideale gezinsvakantie. Onze kinderen van 2 en 6 konden heerlijk vrij rondlopen, spelen in de prachtige speeltuin en samen genoten we ook van de mooie speelvijver, waar we uren hebben doorgebracht voor afkoeling. Het was tenslotte 33 graden! Heerlijke siësta's gehouden, gewandeld, wijntjes gedronken, overheerlijke pizza's gegeten, 's ochtends verse broodjes en heerlijk vermaak voor de kids, met een bonte avond als afsluiter. Bedankt André en Ramona voor deze top vakantie. Dit jaar komen we absoluut weer!

Een fantastische vakantie!

Johan van den Berg,
    10-1-2019

Het verblijf was fantastisch. Victor (gastheer) heeft ons echt thuis laten voelen. Mooie ruimtes om met een grote groep te kunnen vertoeven. Daarnaast is de omgeving ook erg mooi! Echt een aanrader!

Schitterende camping met een perfect team.

Paul hoijtink,
    27-12-2018

Wij gaan niet gauw terug naar een camping, maar na een schitterende vakantie in 2017 hebben wij nu geboekt voor zomer 2019. Daar hebben wij heel veel zin in. Terecht al 2 jaar op rij de beste camping

Geweldig voor grote groepen

Sarah,
    28-11-2018

We hadden een fantastisch verblijf in Eigendraads. Perfect huis voor grote groepen met comfortabele kamers en veel keukenruimte. Buitenruimte is geweldig - we gebruikten de velden voor games en genoten van een BBQ één nacht.

Leuke pizzeria in de buurt en goede lokale supermarkt. Victor was erg gastvrij. We zouden het iedereen aanraden!

Knus natuur veel privacy zonder verkeer

Gerard Roorda,
    28-11-2018

Als je houdt van een rustig en ruim verblijf in jaren vijftig stijl met 's nachts lekker in de bedstee knus slapen. Dan is dit een heerlijk onderkomen.Auto Verkeer is verweg. Een landelijk fietspad is het enig. Hei en bos en het mooi coulissenlandschap vrijwel letterlijk onder handbereik. Zeer veel privacy.

Opende scoort een 7,1 uit 10, op basis van 65 reviews