• Type accommodatie

Reviews over Opende

heerlijk, rustig Groningen

marjo
    29-8-2017

Het is een rustig dorp op de grens van Groningen en Friesland. Een prachtige omgeving om heerlijk te fietsen.

Geweldig.

Ans bernardt
    26-8-2017

Je moet wel van rust en ruimte houden!!

Geweldige bestemming,ruimte,rust,relex,bijzonder !

Joep Lamberts
    10-7-2017

Gezellige ontvangst door Ramona ,waren gelijk gecharmeerd van de gemoedelijke manier hoe we werden geholpen.

Plaats uitzoeken e.d.waren zeer atent en steeds een praatje.verder een leuk en sfeervol terras,waar je heerlijk pizza kunt eten of een patatje met of zonder.ook een lekker tapbiertje is er in de namiddag te koop.De omgeving heeft ons bijde verrast,de mooie statige boerderijen met de rietgedekte daken waren een lust voor het oog,leuke dorpen en steden(Groningen en Leeuwarden) waren op 20 km,en dan via binnenweggetjes een leuk dagtripje.kortom een super camping.En dat er wat problemen waren met een computerbedrijf ivm warm water,mag eigenlijk geen naam hebben ,het werd snel opgelost,Resumee ,dankzij Remona Andre en al hun medewerkers een super tijd gehad.bedankt hiervoor. Luus en Joep Lamberts.

Heerlijk weken, heel gevarieerd

Elsa Blaaser
    19-2-2017

Op de grens van Friesland en Groningen, heel veel mogelijkheden tot uitjes naar mooie dorpen en steden en de natuur, met name het Lauwersmeer.

Prachtig terrein met persoonlijke aandacht

Annet verschoor
    10-1-2017

Dat het een natuurcamping is met uitstekende voorzieningen

Opende scoort een 7,9 uit 10, op basis van 65 reviews