Reviews over Opende

Rustgevend en voor ieder wat wils!

Mario
    1-10-2018

Een camping met super mooie ruime plekken een mooie nafuuromgeving en een hele mooie zwemvijver! Tevens een gezellige eetgelegenheid en nette verzorgde sanitaire voorzieningen!

Perfect vriendenweekend

Nick Willems
    19-9-2018

Ons verblijf is prima bevallen. We hebben gebruik gemaakt van de accommodatie met een groep van 14 jongens. Vooraf is er goed overlegd met de eigenaar omdat er met 14 jongeren snel sprake is van geluidsoverlast. Er zijn duidelijke regels, maar als je deze opvolgt, is er niks aan de hand! Bij ontvangst was de locatie erg netjes en schoon. Bovendien is het erg geschikt voor familie- of vriendenweekenden.

Er is weinig te doen in het dorp, maar dat was voor ons juist de reden om deze accommodatie te kiezen.

Een plek in ons hart veroverd!

Martijn & Elke
    17-9-2018

Voor de tweede keer op deze waanzinnige, unieke en natuurlijke camping.

Vorig jaar hebben wij een safaritent gehuurd op een prachtig veld en door die vakantie daar hebben wij besloten dat wij DIT camping gevoel/camping leven aan onze kinderen door willen geven en wij hebben toen besloten een eigen tent te kopen. Om er zeker van te zijn dat onze eerste 'eigen' kampeerervaring goed zou worden kozen wij wederom voor camping de Watermolen.

Waarom?: Meerdere redenen: - Natuurlijk het plekje, maar daarbij: - de eigenaren vol medeleven, humor, charisma, eerlijkheid, enthousiasme, weten wat zij willen. - Het personeel, met ieder hun eigen stijl en het aanstekelijke enthousiasme in hun werk (wat dat ook is, toiletgebouw schoonmaken, tot bediening tot animatie enz). - Het zwemmeer, - De staat van het geweldige sanitairgebouw. Kortom deze camping heeft een plek in ons hart veroverd!

Fantastisch , een heerlijke camping .

Hoeke Krist
    15-9-2018

We hebben een aantal maanden op de camping gestaan en het seizoen aan ons voorbij zien gaan. Wat een geweldige ervaring. In het voorjaar zingen de vogels. Mooie camping met veel mogelijkheden. Voor iedereen is er wel iets. Een mooie zwem en vis plas. Hengelaars halen karpers uit het water van 15 pond. In de knusse eetgelegenheid hebben we genoten van André en Ramona hun kunsten met het maken van lekkere pizza’s. Wij hebben het geweldig gevonden en hebben voor volgend jaar al weer geboekt! En dat wil wat zeggen omdat wij over het algemeen toch wel kritisch zijn.

André, Ramona, Kees, Leonie en personeel bedankt en tot volgend jaar.

Perfect vakantiehuis voor groepen.

Samuelson
    14-9-2018

De eigenaar heeft duidelijk zijn best gedaan om te zorgen dat we genoeg te doen hadden: homecinema; tafeltennis; airhockey; volleyball, badminton, voetbalspel, etc. Bovendien: Opende ligt in een uithoek maar er waren zoveel leuke excursies te doen dat we ons qua omgeving ook niet hoefden te vervelen. Omdat het warm was hebben we het blote voetenpad gelopen en we hebben ook nog heerlijk aan het strand gelegen in de buurt!

Onze kinderen hebben dankbaar van het speeltuintje, de crossfietsen en de skelters gebruik gemaakt.

De accomodatie is eenvoudig ingericht maar er is meer dan genoeg ruimte voor 20 personen. Er is een groot terras met een kampvuurplek: de eigenaar zorgt voor een stapel brandhout!

Opende scoort een 7,7 uit 10, op basis van 65 reviews