Lauwersoog

Reviews over Lauwersoog

Geweldig mooie omgeving!

Jan
    25-6-2016

Een schitterend natuurgebied om te wandelen en te fietsen. Je kan een hele leuke boottocht maken over de Waddenzee en honderden zeehonden zien! Ook vanuit de haven met de boot naar het schitterende eiland Schiermonnikoog. Echte aanraders! Kan geen minpunt bedenken!!

Gereisd Met partner in juni 2016

Eindeloos vogelen!

Daphne
    25-9-2015

Wat is het hier heerlijk eindeloos vogelen! Mooie plekken om van het weidse uitzicht en de vogels op de plassen te genieten. Ook heel behulpzame en aardige mensen uit de omgeving ontmoet die tips wilden geven voor nog meer vogelen.

Fantastische plek!

Geertje de Jager
    18-11-2014

In Lauwersoog kun je naar de sluizen gaan;aan de ene kant sta je in Friesland en aan de andere in Groningen. Daar bij de haven vaart de boot naar Schiermonnikoog. Op het meer kun je aan zeilsporten doen. Je kunt er fietsen of rijden langs de Waddendijk met prachtige uitkijkpunten. Er zijn restaurants met uitzicht op de Waddenzee. Er is genoeg bos om te wandelen.De omgeving is er landelijk en er is weinig verkeer.

Gereisd Met partner in Fri Oct 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

oord van rust

Marianne1811
    16-11-2014

Het Lauwersmeergebied, is een goede plaats om heerlijk in de bossen, of langs de zee te wandelen. met kinderen goed vertoeven aan het strand. Wie van rust houdt , prima oord. Wie veel uit wil gaan, niet geschikt.

Gereisd Met partner in januari 2014

De nummer 1 van Nederland

Grada69
    14-7-2014

Zeer geschikt voor een actieve of passieve vakantie. Je kunt hier goed fietsen en wandelen door de bossen of naar leuke plaatsen, zoals het vissersdorp Zoutkamp of ga een waddentocht doen bij Pietersburen. Ook geschikt als visplek en het meer is een super plek om te gaan zeilen of windsurfen, vanaf de camping of op anders plekken rond het meer. De boswachters hebben ook verschillende activiteiten, ook voor kinderen, kijk even op de site voor de agenda. In de omgeving zijn veel activiteiten te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Apr 02 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lauwersoog scoort een 6,1 uit 10, op basis van 65 reviews