Bourtange

We hebben een aantal aanbieders voor Bourtange voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bourtange voor je op een rij gezet:

Reviews over Bourtange

Vesting feesten in Bourtange, terug in de tijd!

TH,
    4-10-2018

Vesting feesten in Bourtange, een stap terug in de Napoleontische tijd, met tentenkampen, reinactment soldaten, stedelingen dorpelingen, met kanongebulder, musketvuur, mooie uniformen, en zeer gemotiveerde reinactors. Meer dan de moeite waard om te bekijken! Boek een hotel en/of pension of Bed&Breakfast om beide dagen te kunnen meemaken! Het is prima vertoeven in het Groningse Land. Ik heb gelogeerde in een RestInn Hotel Huisje bij Hotel/Rstetaurant "De Staakenborgh" net buiten het stadje zelf, op ca. 20 minuten lopen van het centrum van Vestingstadje Bourtange!

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

leuk voor een kort bezoek

Daniël,
    13-8-2017

Bourtange is in 1972 te mooi gemaakt en dat gaat m.i.ten koste van het authentieke karakter van dit oude vestingstadje. Het stadje heeft een hoog toeristisch karakter gekregen, leuk voor een kort bezoekje en een kop koffie op éé van de vele terrasjes.

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk vestingstadje

jembee,
    9-2-2016

Het is niet zo duidelijk aan gegeven dat je Geen toegang hoeft te betalen als je geen musea wilt bezoeken. Om gezellig rond te wandelen , winkeltjes of een restaurant te bezoeken hoef je geen entreekaartjes te kopen. Toen wij er waren stond dat niet zo duidelijk aangegeven. Het blijkt mij dat veel mensen dat ook niet weten.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige omgeving

henk de boer,
    29-9-2014

eerlijk gezegd, was ik hiervoor tekort aanwezig, de volgende keer zal ik proberen om wat meer te vertellen, maar voor wandelaars of gewoon mensen die van rustieke sfeer houden is de omgeving de moeite waard om te vertoeven.

Gereisd anders in januari 2014

Leuk om een keer gezien te hebben!

Wim Houweling,
    1-6-2014

Bourtange ligt in een uithoek en is alleen bereikbaar via provinciale wegen. Ik vind het heel bijzonder dat ze deze plaats hebben teruggebracht naar de situatie van 1742. Pad van de parkeerplaats naar de vesting is heel sfeervol met al die bomen. Zeer sfeervol plein met eeuwenoude lindenbomen

Gereisd alleenreizend in mei 2014
Bourtange scoort een 8,1 uit 10, op basis van 51 reviews