Reviews over Bourtange

Zeer persoonljjk gastvrij warm en rustgevend

Astrid Verschuren,
    8-12-2018

Het is een vriendelijk en intiem hotel. In het donker goed opletten dat je er niet voorbijrijdt. Fantastisch ontvangen en persoonlijk verzorgd. Goede kamer en heerlijk persoonlijk verzorgd ontbijt. Geen massa hotel wat ons erg is bevallen. Ligt besloten in een prachtige tuin. Komt hier helemaal tot rust.

Gezellig hotel

Grafschafter,
    2-12-2018

Het was een mooie weekend. Schoon kamer maar een beetje gehorig. Goed ontbijt en opmerkzame en aardige gastvrouw en gastheer.

Gastvrij heerlijke plek

Dineke,
    30-11-2018

Gastvrij onderkomen met zonnig groot terras. Schitterend aangelegde tuin waar het vlindert voor je ogen. Ontelbare landkaartjes, Atalanta en enkele dagpauwogen, colibrivlinders, wat een pracht. Wandelpaadjes doorkruisen de tuin met aan weerszijden borders met groen en bloemen.

Een groene oase van waaruit gewandeld kan worden.

Dineke,
    30-11-2018

Uitvalsbasis om kennissen in de provincie Groningen te bezoeken, zonder ‘s avonds weer naar de randstad terug te moeten rijden.

Uitvalsbasis om te wandelen in Bellingwolde, Bourtange, Ter Wupping en vanuit Sellingen.

Uitstekend adres voor bezoek aan Oost-Groningen!

Niels,
    29-10-2018

Een fijn, eenvoudig hotel met goede kamers en prima service. Vriendelijke ontvangst door de eigenaren, wij voelden ons erg op ons gemak. Het ontbijt was gevarieerd en goed verzorgd. De omgeving is schitterend, ook in de herfst. Historisch Bourtange en omgeving zijn meer dan één bezoek waard!

Bourtange scoort een 8 uit 10, op basis van 51 reviews