Wolfheze

Wolfheze

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Wolfheze voor je op een rij gezet:

Reviews over Wolfheze

• 10Lore P.22-02-2020

Groen omgeven dorp.

Klein dorp, ook bereikbaar met OV trein en bus. Omgeven door mooie natuur. Door de grote weg die aan dit gebied grenst, is het verkeer altijd wel in de verte te horen bij het wandelen in bos en hei.

• 10Omgeving

Alleen gereisd in februari 2020

• 8henk06-02-2020

rustig

leuke plaats en erg rustig niet voor een uitgaans leven wel in mooie natuur

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2020

• 10f.hartog12-12-2019

in een woord een aanrader

wij hebben een perfect verblijf gehad in hotel de buunderkamp. een hotel is een gastvrij en persoonlijk hotel waar rust en verzorging prima zijn. het ontbijt is perfect, de kamer goot en proper. je voelt je er thuis. een perfect uitgangspunt naar topic in de buurt

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2019

• 6Johan31-08-2019

Nooit meer

We liepen het Klavertje 4 in de laatste week van augustus . Omdat het erg warm was waren we vroeg vertrokken en kwamen om half 3 bij het hotel. Helaas was onze kamer nog niet klaar , we konden wel in de bar wachten en op eigen kosten wat drinken. We hadden de pech dat de warmwatervoorziening het niet deed . De technische dienst deed zijn best om het op te lossen maar het was toch pas s avonds tien uur voor gedoucht kon worden. De soep was erg zout , dat vonden ook de mensen aan het tafeltje naast ons en het vlees taai. Op de kamer was het erg warm en toen we 's avonds nog even tv lagen te kijken zagen we een muis in en uit lopen. We zaten wel in de natuur , maar op de 2e etage hadden we dit toch niet verwacht. Dan Mar de balkondeur dicht , maar dat was weer te warm. Al met al weinig geslapen en geen fijn verblijf.

• 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Rob van Slooten21-07-2019

Ideaal voor sportieve natuurliefhebber!

Het is r een dooie boel , ideaal voor rust en ruimte. dus niet voor iedereen en of gezinnen met kleine koters , ik heb me als alleenganger prima vermaakt , de natuur is nog puur en in de velden groeien de gewassen er lustig op los , ik had mijn fiets zoals gebruikelijk meegenomen en had meteen de eerste dag al flink wat kilometers weggetrapt omdat ik al in Ede- Wageningen uit de trein gestapt van waaruit het nog zo`n tien kilometer fietsen is naar het plaatsje Wolfheze. Het hotel bevindt zich al voor het dorp, zo bleek ,omdat het midden in de prachtige natuur is gelegen, dat staat wel aangegeven als je vanuit Wolfheze komt maar niet als je dus zoals ik vanuit Ede- Wageningen komt aangefietst . Plaats ook een bord voor als je vanuit die richting komt zou ik aanraden. Nu was ik dus te ver doorgereden tot het centrum alwaar zich het pittoreske treinstationnetje van Wolfheze ligt met vlak in de buurt een leuk pannenkoekenrestaurant.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Alleen gereisd in juli 2019

• 8Carl19-07-2019

Als fietsvakantie ideaal. Mooie omgeving

Super vriendelijk, fijn verlof gehad

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Dirk25-06-2019

Leuk , rustig en aangenaam verblijf .

Rustig gelegen dorp aan fietsknooppunten, mooie bossen interessant voor wandelaars. Station .

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Willem21-06-2019

genoten ! we gaan zeker nog eens terug.

Prachtige omgeving, rust en prima Hotel. Wij hebben genoten en gezellig gefietst op de Veluwe.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Jomi02-05-2019

Fantastisch!

Geweldige plek om te wandelen en te fietsen!

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2019

• 9Guido Van Assche12-04-2019

ongelooflijk goed

alles tip top in orde, gewoon fantastisch

• 8Cultuur

Gereisd met partner in april 2019