Wolfheze

Reviews over Wolfheze

weer veel gezien

A.A.M. martens,
    8-3-2019

Veel te doen in de omgeving,zelf zijn we naar kasteel Doorwerth,Kroller-Muller,Ede en Arnhem geweest.Helaas is Burgers Zoo niet bezocht ivm slechte weer(wind en regen)ook niet gefietst. Het weer zat niet mee,de rest wel !!

Gereisd met partner in maart 2019

Mooie en gevarieerde omgeving

Renate Coenen,
    3-5-2015

Wolfheze wordt omringd door de natuur van de Hoge Veluwe. Maar in de nabije omgeving is voor ieder wat wils: Burgers Zoo met daarnaast het Openlucht museum (beide een bezoek meer dan waard) Arnhem en Nijmegen dichtbij (shoppen/cultuur en gezelligheid)

Gereisd anders in april 2015

Wolfheze, klein maar fijn

Anna Gensoo,
    1-5-2015

Wolfheze is een klein plaatsje met ca. 1250 inwoners, vlak bij Renkum en Arnhem. Veel bezienswaardigheden in de omgeving, zoals het Natuurpark de Hoge Veluwe, museum Kroller Muller en vele fietsroutes. In Wolfheze hebben wij geen winkels gezien, doch er is wel een goed en gezellig restaurant en een station, waar een boemeltrein stopt.

Gereisd met partner in april 2015

Wolfheze

Imke,
    7-11-2013

Wolfheze is een rustig dorpje wat wel erg mooi is gelegen in de Veluwe met een mooi bosrijk gebied. Park de hoge Veluwe en dierentuin burgers zoo op 10min rijden. Arnhem ook dichtbij (15min) om een dagje te winkelen.

Gereisd met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtige plek dichtbij voorzieningen

Y. Mulder,
    4-9-2012

Dicht bij Oosterbeek met het Airbornemuseum wat zeker een bezoek waard is. Arnhem goed te bereiken zelfs met de fiets, is slechts zo'n 8 km fietsen. Wolfheze heeft een gezellige herberg "De Tijd" waar je goed kunt eten.

Gereisd met partner in augustus 2012
Wolfheze scoort een 8,6 uit 10, op basis van 68 reviews