1.102

Reviews over accommodaties in Gelderland

absolute aanrader heerlijk genoten

fam de Jong,
    10-12-2018

Ongelofelijk mooie sauna en ondanks dat we schrokken toen we aankomen omdat het erg groot en druk leek hebben we binnen niets van deze drukte gemerkt.

het grote complex maakt dat iedereen zijn eigen plek kan vinden zonder dat je je bewust bent van de drukte . Jammer dat je altijd mensen hebt die bijvoorbeeld in de prachtige zoutgrot niet stil kunnen zijn om te relaxen !! dan wordt het een echo put.

Super!!

Suus,
    9-12-2018

Wat hebben we een heerlijk verblijf gehad bij jullie op de boshoek.

We hebben het huisje voor volgend jaar weer geboekt. Voor herhaling vatbaar dus!!

Bedankt medewerkers van de boshoek.

Bevalt ons elke keer weer prima ,dicht bij Kleve

Simon Vastenhout,
    9-12-2018

Wij komen een paar keer perjaar naar de GeldersePoort

1. Het is prettig dat al jaren Het zelfde personeel. Er werkt is een form van herkenning .

2. De keuken een compliment : niet alleen het eten smaakt prima , maar ook de manier van opdienen verdient een pluim. Ziet er zo mooi uit niet een schep patat op je bord maar leuk in een mandje en de rest er omheen gedrapeerd .Top.

Prijs / kwaliteit prima.

Fam. Jasper,
    9-12-2018

Alles goed geregeld, wel aan renovatie toe. Qua prijs zeker de moeite waard. 4 sterren is wellicht iets te hoog gegrepen gezien al het achterstallig onderhoud.

Staas,
    8-12-2018

Familie weekend 23 november met oma en alle kinderen en kleinkinderen

De kinderen vermaakten zich uitstekend speel tuin binnen zwembad maar ook schoentje maken met zwarte piet en sinterklaasshow

Op enkele kleine dingen na die inmiddels bij het park zijn gemeld super. En een aanrader voor familieweekend.