Gelderland

1.486

vakantie Gelderland

We hebben een aantal aanbieders voor Gelderland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Gelderland

Als natuurliefhebber ben je hier op een goed adres

Annelies Vorselaars,
    26-3-2019

Goed verblijf. Prettige sfeer. Het hotel is wel aan verfrissing toe.

De kamer is ruim en goed voorzien van alle faciliteiten.

Het eten is prima met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Het personeel is vriendelijk, maar dient o.i. beter begeleid te worden (met name in de bar is de bediening gebrekkig door een tekort aan aandacht: 20 minuten wachttijd om een drankje te bestellen, terwijl een ober aanwezig is, die vergeet rond te kijken. Met verbazing hebben we dit laten gebeuren. Voor verbetering vatbaar!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Een fijn hotel met prima servicegericht personeel!

Mw. W. Herbes,
    26-3-2019

Hotel Erica in Berg en Dal heeft een overeenkomst met de Maartenskliniek van Nijmegen. Patiënten die vanuit het hele land naar deze orthopedische kliniek komen wordt een korting aangeboden bij reservering als ze voor afspraken of operaties aanwezig moeten zijn in Nijmegen. De kliniek ligt op 2 1/2km van het hotel. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en de service is prima aangepast aan tijd en datum en eventuele verschuivingen in de afspraken van de kliniek. Een zeer flexibele instelling die een bijzondere steun is voor patiënten en hun begeleider.

Top locatie en verblijf!

Geert Visser,
    25-3-2019

Fantastisch verblijf! Goed restaurant en geweldige kamers!

Uitgerust en bijgekomen.

Evert K.,
    25-3-2019

Perfecte ligging voor mensen die rust zoeken. Het hotel ligt aan een autoluwe weg aan de rand van het bos. Helaas is het meubilair in het hotel behoorlijk gedateerd en onverzorgd. Er zijn vlekken in de vloerbedekking, kringen en kale plekken op het meubilair. De douches waren netjes schoon. Douchekop zat los, en ook deze was wat gedateerd, waardoor er een smal douchestraaltje uit kwam. Het bad was mooi schoon. In de linnenkast waren geen extra dekens aanwezig. Wanden waren wel recent geschilderd. Kamer was erg ruim. Ontbijt buffet was goed. Warme croissantjes. De croissantjes en broodjes waren klein van formaat, zodat je de kans had wat meer verschillende broodjes te kunnen eten. Schalen werden op tijd bijgevuld, en de bediening was vriendelijk. Ik vond het jammer dat er geen smeerkaas was, maar er waren voldoende andere vormen van beleg om uit te kiezen. Samenvattend plussen en minnen, maar toch wel tevreden.

Fantsstiche beleving

ROELIEN,
    25-3-2019

Het is een geweldig park. Perfect zwembad en super omgeving. De entertainment is echt geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019