Sorteren

Reviews over Winterswijk

Voor herhaling vatbaar

Fam. Lukassen
    25-10-2018

We hadden een heerlijke midweek met onze kleinzoons.

Een boerderij chalet voor 6 personen gaf ons heerlijk comfort met de kinderen maar ook de sauna was fijn.

Kinderen genoten van zwembad ,speeltuin en animatie .

Zeker een aanrader als je van schoon en goed verzorgd houd. Prijs kwaliteit goed in balans wat ons betreft. Zeker voor herhaling vatbaar.

prettig

Rita
    24-10-2018

altijd een prettige vakantie plaats,goede voorzieningen.Mooie fiets omgeving. Dicht bij de grens Duitsland en gezellige winkelplaats Winterswijk.

Komen zeker terug

Annemieke Ebbenhorst
    19-10-2018

Mooie camping, eigen sanitair, vriendelijke mensen en een prachtige omgeving, perfect verblijf gehad

erg genoten maar het weer was ook fantasties

henriette kelders
    11-10-2018

alles was naar wens mooi huis mooie omgeving goed restaurant

Prachtige streek en fantastische mensen!

Familie Van Aerde
    9-10-2018

We verbleven met de camper op het Wieskamp voor een bezoekje aan Obelink en een weekendje in de streek. Het privé-sanitair is heel aangenaam. De plaatsen zijn ruim. Toen we vroegen om de indoorspeeltuin te openen werd dit direct gedaan. De eerste nacht werd ons zoontje heel ziek en moesten we de hulp van de eigenaars inroepen. Deze stonden meteen voor ons klaar, stelden ons gerust en belden naar de huisdokter die ons doorverwees naar het ziekenhuis. Dankzij de snelle hulp van de eigenaars kwam alles in orde. Prachtmensen! Dit was niet het eerste en zeker ook niet het laatste bezoek aan deze camping. Een aanrader!

Winterswijk scoort een 8,3 uit 10, op basis van 373 reviews