Reviews over Wijchen

hartstikke goed en we komen zeker nog eens terug!

Jan Meijers
    5-8-2018

Een fijne, rustige camping. Voldoende, goedverzorgde, sanitaire voorzieningen en aangename campingbeheerders (Ron en Connie).

Ontspannend en prettig

Eef van Turnhout
    1-8-2018

Rustige camping, mooie ligging, goed, schoon maar eenvoudig sanitair

Prima naar het zin.

Pietersma
    27-7-2018

Prima hotel. Goede bedden , douche goed.

Erg netjes en zeer vriendelijke uitbater.

Eten in bijbehorend restaurant echt heel goed.

Mooie camping in een mooie omgeving

Saskia
    3-7-2018

Mooi ingericht terrein, doet een beetje buitenlands aan.Prima en schoon sanitair.

Lekker rustige camping, niet geschikt voor kinderen. Maar dat staat duidelijk aangegeven op de website.

Komen vast nog eens terug.

wel wat te verbeteren maar zeker niet slecht.

Dirk
    24-6-2018

Bij receptie zeer goed ontvangen. Werden naar kampeerplek geloodst. Toen wij de camping opkwamen hadden wij een somber gevoel. Diverse stacaravans de een nog ouder dan de ander. We zagen ergens een bordje Ford Oranje hangen. 1e indruk was niet goed, maar bleek gelukkig mee te vallen. Op het kampeerveld was het erg rustig. Alles bij de hand. Stroom en water. Water kwam uit een kraan midden op het veld. Douches en toilet waren schoon en werden goed schoongemaakt. Om af te wassen waren er twee bakken. Maar ernaast werd een nieuw afwashok gebouwd. Alhoewel 3 afwasplekken voor dat grote campingveld. Was blij dat het niet vol stond. 's-avonds werd een feestje gebouwd in een stacaravan. Was duidelijk te horen. Zwembad was schoon. Water was wel aan koude kant. Maar ook zwembad had last van tand des tijds. Begreep dat er nieuwe eigenaren waren op camping die bezig waren aan inhaalslag. Dat heeft deze camping wel nodig.

Wijchen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 35 reviews