Wekerom

We hebben een aantal aanbieders voor Wekerom voor je op een rij gezet:

vakantie Wekerom

We hebben een aantal aanbieders voor Wekerom voor je op een rij gezet:

Reviews over Wekerom

Heerlijke vakantie in leuk dorpje

Diana de Bruijne - Broeze
    15-1-2019

Wekerom, een heel gezellig dorpje met de supermarkt Emté, waar je echt vriendelijk wordt bediend en tegen betaalbare prijzen er een groot aanbod van artikelen is. Bij bakkerij van der Wal hebben we heerlijke oliebollen gekocht, welke we van te voren besteld hadden voor oudjaarsdag. Bij café, snackbar het witte paard is het gezellig om even lekker wat te drinken. Verder zijn alle mensen in dit dorp vriendelijk. Echt een omgeving om tot rust te komen. Een aanrader met alles op loopafstand en zelfs bij de supermarkt kun je pinnen, terwijl in de buurt ook nog een Rabobank zit om te pinnen

Gereisd Met partner in december 2018

Het beantwoordt goed aan de wensen

Van Elk de Freese
    13-11-2018

Een goed onderhouden park met mooie vakantie huisjes , een prachtig wandelgebied , waar je zonder meer tot rust kunt komen. Vooral in deze tijd van het jaar een ideale plek om te verblijven . Het weer behoeft daarbij geen parten te spelen.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooi gebied

Brenda vd Kleij
    27-11-2017

Mooie natuur kunt er heel goed wandelen en je haren en neus in de frisse wind gooien top zeker een aanrader voor natuur liefhebbers!! Ons gezelschap van 2 van 13 3 van 16 18 19 en 22 jaar konden helaas niets vinden waar ze met zij allen heen konden alles 18 plus overdag genoeg te doen👍

Gereisd Anders in november 2017

fantastisch

birgitta Tindemans
    29-7-2017

Mooi en net park, ideaal voor jonge gezinnen en mensen die van de natuur houden. Vele mooie wandel en fietsroutes. Heel vriendelijk personeel , lekker zwembad en horeca. Kortom , hier kom je steeds weer terug.

Gereisd Met partner in juni 2017

klein vriendelijk dorpje alles aanwezig

Fam. Heskes
    12-8-2016

Het dorpje is niet groot maar de supermarkt Emte is netjes met goede producten en leuke spaaractie. De bakker heeft heerlijk brood. Verder heb je er ook nog een paar winkeltjes maar die hebben we niet gebruikt kan ik niet over oordelen. vriendelijke mensen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wekerom scoort een 9 uit 10, op basis van 50 reviews