Wageningen

Reviews over Wageningen

Fantastische stad

Adrie,
    25-8-2017

Mooie stad met veel studenten van Wageningen University. Een bruisend uitgaansleven met vele kroegen, leuke winkels en bioscoop en theater. Veel historie, oa hotel de wereld waar de bevrijding van Nederland tot stand is gekomen in 1945, in het bijzijn van prins Bernhard.

Gereisd met partner in augustus 2017

prima hotel,mooie omgeving .leuke stad Wageningen

Albert Brokken,
    2-6-2017

Wageningen:Het is een heel groene gemeente met een prachtige omgeving. Rhenen ,de 2 Arboreum/s en een prachtig gedeelte Wageningen -Hoog .Een heuvel met mooie villa/s en een gezellige binnenstad met heel veel terrasjes en eetgelegenheden .Indrukwekkend de Grebbeberg met Het Oorlogs-veld ,waar 850 militairen zijn begraven ,die in begin Tweede Wereldoorlog gesneuveld zijn ,voornamelijk op de Grebbeberg.Wageningen oogt meer als een dorp ,dan als een stad .De inwoners zijn heel aardig ,behulpzaam en gewoon en je hebt snel een praatje .Ook in de winkels en op de terrasjes heel vriendelijk personeel .Zeker een bezoek aan de plaats Rhenen ,5 km.van Wageningen,met de prachtige Curena toren en prachtig kerkgebouw.Heel veel geschiedenis,vooral over de Tweede Wereldoorlog en in/na de 2e Wereldoorlog is men begonnen met herstel centrum en voornamelijk huizen in de Delftse Stijl ,aan elkaar geschakelde rijen woningen ,die toch een"oude "sfeer uitstralen .Heel mooi kerk op de Markt ,op een plein .

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie stad met veel uitgaansmogelijkheden

Wilma,
    11-4-2017

In Wageningen en omgeving is veel te doen, eigenlijk te veel om op te noemen. Een paar suggesties: -Hotel de Wereld (historie 2e wereldoorlog) -De Blaauwe kamer (natuur, spotten wild) -De Nederrijn (pontjes, veel natuur) -Ouwehand (dierenpark vlakbij) -Kasteel Doorwerth (met o.a. jachtmuseum)

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Geweldig genoten

Anouska,
    10-1-2017

We hebben hier een weekend vertoefd met overnachting in het Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg Het is een gezellige sfeervolle stad met afdoende winkels en horeca gelegenheden naar wens. Kortom geslaagd en genoten.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk plaatsje/prima uitvalsbasis voor fietstochten

Ben,
    7-1-2017

Gezellig en rustig plaatsje midden in een mooie natuur. Rivierenlandschap, bossen en ander landelijk schoon. Daarnaast ligt naast de Universiteit een arboretum, een prachtig park met beeldentuin en daarenboven nog een mooi museum met beeldende kunst. Wij verbleven in hotel de Wageningse Berg wat op zich al prima was, maar dat uitzicht over de rivier. Schitterend. We hebben een paar dagen heerlijk de omgeving verkend op de e-bice. Een aanrader! In het gezellige plaatsje is een leuk gevarieerd winkelaanbod en er zijn ruim voldoende gezellige restaurantjes en terrasjes.

Gereisd met partner in september 2016
Wageningen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 104 reviews