We hebben een aantal aanbieders voor Vorden voor je op een rij gezet:

vakanties Vorden

We hebben een aantal aanbieders voor Vorden voor je op een rij gezet:

Reviews over Vorden

Een prachtig dorp met een geweldige omgeving

Willem
    8-9-2019

Wij hebben voor het vierde jaar op rij voor twee maanden op camping de Prinsenhoeve mogen staan,geweldige camping Vorden is een prachtig dorp met erg goede eetgelegenheden en een uitstekend Chinees Indisch restaurant . Het personeel in de winkels en restaurants zijn erg gastvrij en behulpzaam. Wij kijken alweer uit naar 2020 om er weer heen te gaan

Gereisd Met partner in juli 2019

Leuke plaats in De Achterhoek.

Vlemmings
    9-8-2019

Vorden is een mooie plaats in De Achterhoek. Er zijn ruim voldoende winkels en horeca-gelegenheden. 2 supermarkten voor de dagelijkse boodschappen. Leuk, klein centrum met terrassen. Vorden is het startpunt voor verschillende fietsroutes in de buurt. Er is een VVV-kantoor waar routes verkrijgbaar zijn.

Fantastische vakantie in Vorden!

Fleur van den Bogaard
    10-8-2018

Vorden is een gezellig dorp in de Achterhoek. Overal kun je je dorst lessen en je buikje rond eten. Voor de leerkracht is Grant Cafe Meesters een leuke plek om een kleine versnapering enz te nuttigen. Wat niet zo goed was waren de fiets knooppunten rondom Lochem dat heeft echt wel even zijn aandacht nodig. Op de rotonde bij de Lidl tegenover Friesland Campina fabriek miste we knooppunt 14.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

heerlijk gehad en veel gefietst.

marrie de boer
    29-9-2017

met het fietsen in het bos is het mij opgevallen vooral op fiets paden langs onverharde wegen(zandpad) de stenen paaltjes tussen fietspad en weg vind ik best gevaarlijk ook omdat het fiets pad niet zo breedt is en met uit wijken niet ongevaarlijk en sommige zag je amper in het hoge gras en veel paaltjes waren kapot ik zou houten paaltjes veiliger vinden en mocht het mis gaan dan is de schade minder,verdet hebben we het heerlijk gehad en vinden het fietsen met de goede knopen routes super.

Gereisd Met partner in juni 2017

Mooi kasteel en diverse leuke restaurants

Renate
    28-8-2017

Vorden heeft een mooi kasteel dat ook te bezichtigen is. In Vorden zijn diverse leuke restaurants met mooie terrassen, vooral De Rotonde en Het Meesterhuis zijn aan te bevelen. Ook is er een ijssalon met heerlijk ijs in heel veel smaken, de IJssalon heet "Lekker" en dat was het ook ;) Tevens zijn er heel veel mooie fietsroutes en wandelroutes rondom Vorden.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017
Vorden scoort een 8,8 uit 10, op basis van 85 reviews