Voorthuizen

Reviews over Voorthuizen

Geweldig verblijf gehad!

Susanne Leenhouts,
    10-1-2019

Heel gezellig vakantiehuis op een mooie landelijke locatie! We hebben hier met een groep vrienden de jaarwisseling gevierd en dat is heel goed bevallen. Het ziet er allemaal netjes uit en is heel schoon. Er is een mooie grote keuken wat heel fijn is met een grotere groep. Een aanrader voor een groep vrienden!

Aanrader

Wessel,
    10-1-2019

Ik heb in september een paar nachtjes mogen verblijven in dit mooie park. Het was schoon en een mooie plek.mooi zwembad en leuke speeltuin. Zeker een aanrader voor de mensen die twijfelen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Het was geweldig

Quinten Mutsaers,
    5-1-2019

Ik zat op het vogelveld en het was daar super. Mooi huisjes en heel dicht bij het zwembad. Zwembad was goed op tempratuur, en het eten was heel goed. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2018

Mooie huisjes, heerlijk genieten in de bossen

Brigitte Braun,
    4-1-2019

Na ongeveer 15 jaar geleden weer een huisje geboekt. Wij misten de hartelijke, warme onthaal van de vorige beheerder. Hij zorgde bij aankomst voor een drankje en praatje. Met Oud en Nieuw misten wij de vers gebakken oliebollen en leuke sfeer bij de receptie. Ook het nieuw jaar wensen bij de receptie hebben wij gemist. Elke dag maakten de vorige beheerder zijn ronde bij de huisjes en vroeg of alles naar wens was. De huidige beheerder hebben wij nauwelijks gezien. Als je iets vroeg was het teveel. Echt een brombeer. Voor ons is de service en ontvangst belangrijk. Dit maakt dat je de volgende keer weer terugkomt. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Heerlijk in de bossen, genieten van de vogels en eekhoorns. Voorthuizen is een gezellig dorpje. De wifi is slecht. Eigenlijk geen wifi. Geklaagd bij beheerder maar deed daar niets aan. Schoonmaak huisje kan beter. Veel spinnenwebben en spinnen. Kortom we hebben het heerlijk gehad.

Gereisd met partner in december 2018

Goed maar er is verbetering mogelijk!

Mary v Helmondt,
    1-1-2019