Sorteren

Reviews over Voorthuizen

Voor herhaling vatbaar

Johan van Wingerden
    28-10-2018

Dat er voor WiFi betaald moet worden en dat vind ik uit de tijd

Groots genieten op een compleet en gastvrij park!

N.H. van der Ent
    24-10-2018

We kwamen aan op een prachtig en compleet park! We hadden een zgn hotelkamer geboekt, maar deze overtrof echt onze verwachtingen. Het had de uitstraling van een 'minihuisje', met alles erop en eraan. De medewerkers van zowel de receptie, het restaurant Proef! en Western Plaza verdienen allemaal een pluim voor hun gastvrijheid en service. De dames die onze kamer kwamen doen deden zelfs hun uiterste best om ons te helpen de DVD op gang te krijgen. Top! Toen dat ons gezamenlijk niet lukte kwam er gewoon even een service-medewerker. Kortom een echte aanrader. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Mede door de scherpe prijsdeals die heel regelmatig in omloop zijn. Even zoeken loont!

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 13-11-2018
    Dank u wel voor dit hele mooie cijfer! Wij hopen u graag weer te zien bij ons op de Boshoek!

Heerlijk verblijf in trekkershut

Marjo
    16-10-2018

Twee nachten gebleven in een knusse trekkershut (voorts huisje) Lekker genoten, .groot huisje. schoon, lekker op het zuiden gelegen, dichtbij tennisbaan, voetbalveld, toiletgebouw. Het was vrij rustig toen wij er waren, maar ik was blij dat we niet voor een bungalow hebben gekozen. De kant van de camping voelde veel ruimtelijke.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 24-10-2018

Dank je wel Marjo! Wat fijn te lezen dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad.

Daar doen we het voor!

Graag tot ziens bij ons op de Boshoek

Geweldig met kinderen in de Groepsboederij

Charis de Fauw
    8-10-2018

Wij verbleven in de Groepsboederij, super fijne grote accomodatie in met directe toegang tot een grote speeltuin en in de buurt van diverse andere activiteiten voor kinderen, zoals de boederij, het voetbalveld, tennisbaan etc.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 15-10-2018

Beste Charis,

Dank je wel voor dit mooie cijfer! wij zijn erg blij dat jullie het fijn hebben gehad bij ons op de Boshoek.

Heel graag tot ziens!

Fantastische camping

Gerrit Hensbergen
    7-10-2018

Zeer goede camping, klantvriendelijk met een geweldige koffiehoek bij de receptie, alles is zeer schoon en wordt vriendelijk behandeld als klant en voor kinderen is het top

Voorthuizen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 183 reviews