Vaassen

Reviews over Vaassen

Een aantrekkelijk dorp!

A. Aarnoutse
    7-9-2017

Ik heb Vaassen niet bezocht vanwege de best aantrekkelijke uitstraling van het dorp, maar vanwege de omgeving. De bossen en de heidevelden zijn dichtbij, en aan de oostkant richting de IJssel is het karakter geheel anders, maar óók aantrekkelijk! Het winkelaanbod is prettig. Al met al: best een aantrekkelijk dorp niet alleen voor vakanties, maar eigenlijk ook om te wonen!

Gereisd Met partner in september 2017

Genoten van de de natuur, de rust en mogelijkheden

John
    23-7-2017

Het dorp Vaassen biedt alles wat je voor het dagelijks gebruik nodig hebt en heeft ook een aantal horeca gelegenheden de ijssalon is een voor jong en oud een knaller en altijd druk. Maar verwacht geen bruisend dorp dan heeft bijvoorbeeld Epe op 9 km afstand van de camping waar wij zaten duidelijk meer te bieden. Ook Deventer of Zwolle als je het iets verder wilt zoeken zijn de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nuttig dorp voor de nodige boodschappen.

dicksteenbergen1959
    14-7-2017

Vaassen is een dorp dat voldoende winkels heeft voor het doen van de (dagelijkse) boodschappen. Er zijn veel campings in de directe omgeving en daar is de middenstand goed op geoutilleerd. De molen is leuk om te bekijken. Wij hebben daar van een High - tea genoten die goed verzorgd was. Naast het prachtige kasteel Cannenbiugh biedt dit dorp weinig sfeer.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke vakantiebestemming

M Hazekamp
    15-1-2017

Leuk stadje met mooi kasteel. Prachtige omgeving. Veel te doen, ook met jonge kinderen: zwembad, kaarsenmakerij, speeltuin, ezelboerderij, pretparken. Veel gelegenheid om te wandelen en te fietsen. Kroondomeinen zijn prachtig, erg mooie omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Een prachtige camping mooi gelegen

alie.steenhuis
    28-10-2014

Het is een rustige camping die centraal ligt, je kunt vlot naar Deventer ,Zwolle en Apeldoorn .Je steekt de weg over en je bent in de kroondomeinen waar je eindeloos kunt wandelen en fietsen. Kortom als je van rust en een prettige omgeving wilt genieten is een bezoek de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Wed May 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Vaassen scoort een 9,1 uit 10, op basis van 68 reviews