Sorteren

Reviews over Ugchelen

Een plek om terug te komen.

Johan
    26-10-2018

Rust, natuur en cultuur bijna inéén woord.

Het beheerdersechtpaar zijn zeer gastvrij en behulpzaam zonder zich aan de gasten op te dringen. Past goed bij ons en zeer gewaardeerd! We waren hier dit jaar voor 't eerst, voorjaarsperiode verlengd en gelijk geboekt voor 't najaarsarrangement, zegt dat genoeg!?

Geen rijtjes camping maar lekker doorelkaar, voldoende privacy en je mag zelf bepalen hoe je wilt staan.

Op fietsafstand kun je boodschapjes doen, voor natuur hoef je niet te zoeken, want daar ben je namelijk onderdeel van en voor cultuur heb je een keur aan mogelijkheden.

Prachtige camping in een nog mooiere omgeving.

Bernt
    25-10-2018

Neem je fiets en Wandelschoenen mee!

eten en omgeving top schoonmaak-

Ontspannen
    30-9-2018

Goed hotel maar de schoonmaak was niet optimaal. De sauna was niet schoon. Vloeren moeten nodig een schrob beurt krijgen. Muren en deuren zichtbaar vuil. Flinke alg aan de steentjes/douche. Op onze kamer lamp valt bijna Vd muur. Ook overal vlekken op de muur boven het bed😲 . In de gang van het hotel vieze vloerbedekking stof en spinrag. Het eten was heerlijk en een prachtig omgeving. Receptie personeel was koeltjes. Toch genoten.

Jeannet Braakman, Front Office Manager, 17-10-2018

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij willen u hartelijk danken voor het feit dat u de moeite heeft genomen ons op de hoogte te stellen van uw ervaring tijdens uw verblijf in ons hotel. Wij stellen dit zeer op prijs.

Aangezien u niet helemaal tevreden bent over uw verblijf, willen we u vragen om ons uw e-mail adres door te geven zodat we nog persoonlijk contact met u op kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

Jeannet Braakman

Shiftleader

Receptie

grandioos

Catharina
    16-9-2018

Fantastisch!

Ontvangst heel gastvrij, receptie zit nu op een andere plek, ziet er allemaal goed uit. Kamer wat aan de donkere kant (kamer 20), maar heel goed en knus. Leuke veranda. Eten bij huisje James is fenomenaal!! Echt een aanrader. Je wordt in de watten gelegd. Terug wandelen na het diner over een pad met allemaal lampjes, heel leuk. Heerlijke bedden en ontbijt ook goed. We zijn na dit nachtje weg weer helemaal opgeladen en kregen jog een tas met producten uit eigen tuin mee naar huis. Hotel is een aanrader.

Naar ons zin!

Jo
    6-9-2018

Omgeving van het hotel prachtig! Centraal gelegen voor uitstapjes. Fietshuur goed geregeld met diverse fietsroutes. Ontbijt en avondeten zeer goed verzorgd.

Standaard kamer op zich goed, maar geen airco. Wij vonden de kamer daardoor in de nacht benauwd en warm. Advies om te kiezen voor een comfort-kamer.

Ugchelen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 26 reviews