Terwolde aan de IJssel

We hebben een aantal aanbieders voor Terwolde aan de IJssel voor je op een rij gezet:

Reviews over Terwolde aan de IJssel

"rust en groen"

Marianne
    16-5-2013

Terwolde ligt op paar kilometer afstand van Deventer. Prima uitvalsbasis om heerlijk te fietsen langs de IJssel (pontjes route), Park Hoge Veluwe is niet ver weg en Deventer is hele leuke stad. De IJssel vallei is een oase van rust en groen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving.

yves velghe
    4-5-2013

Rustige, mooie omgeving. Van cultuur en uitgaansleven kan ik niet veel zeggen. Zijn er maar een paar dagen verbleven. Zijn een dagje met de kids naar pretpark Julianatoren geweest. Dit is zeker de moeite om te doen en ligt er niet ver van.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dijkdorp aan de IJssel

Rinus
    18-3-2013

Twello is een dijkdorp aan de IJssel, het is er erg rustig, tot de bezienswaardigheden behoren de 14e eeuwse protestantse kerk en het 17e eeuwse landhuis op het landgoed Matanze, het landhuis is alleen vanaf de openbare weg te bekijken. Verder zijn er in en rond Terwolde verscheidene fraaie boerderijen. De omgeving leent zich voornamelijk voor het maken van fietstochten.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super genoten

henk tineke
    8-6-2009

geweldige camping met vriendelyke mensen mooie omgeving en savonds genoeg te beleven in de bars vooral de bar met de snackbar was supergezelig met vrolyke mensen en een een top barkeeper mario nog bedankt komen zeker terug henk tineke

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009

Wij zijn net terug van een weekje Scherpenhof en we hebben

Happy
    26-8-2007

Wij zijn net terug van een weekje Scherpenhof en we hebben werkelijk genoten. Snap alle negatieve reacties echt niet. Als je verse groenten wilt ga je toch even naar Terwolde 10 min. fietsen. Verder ook geen troep gezien en de WC's waren ook niet smerig. Iedereen was zeer vriendelijk. De kampwinkel had niet veel meer te bieden maar goed het seizoen loopt dan ook een beetje ten einde. De bowlingbaan was oud, maar we hebben er wel een leuk potje gespeelt en enorm veel lol gehad. Het gaat er om wat je er zelf van maakt. Ik vraag me af wat voor een mensen het zijn die zo negatief reageren op de camping. Wij zijn alleen maar mensen tegen gekomen die het ook super naar hun zin hadden.

Gereisd Familie in juli 2007
Terwolde aan de IJssel scoort een 7,4 uit 10, op basis van 43 reviews