We hebben een aantal aanbieders voor Ruurlo voor je op een rij gezet:

Reviews over Ruurlo

Een uniek Buitengoed.

Annelies Dik,
    2-1-2019

Voor de derde keer waren wij hier met Kerst en Oud en Nieuw; we kwamen hier in eerste instantie om onze honden een rustige jaarwisseling te geven, maar buiten dat biedt het park veel meer. De omgeving, de superieure kwaliteit van de huizen en de grote betrokkenheid en continue bereikbaarheid van de beheerder/ eigenaar waardoor je je echt "gast"voelt!

Gereisd met partner in december 2018

In één woord GEWELDIG !!

Jos en Corrie,
    2-12-2018

Wat hebben wij genoten op dit schitterende park. Zó mooi en zó goed onderhouden. Wij verbleven in Bronkhorst 53. Schoner dan schoon en heel gezellig en comfortabel ingericht. Zijn al op veel (luxe) parken geweest maar dit steekt er met kop en schouders bovenuit. Personeel is supervriendelijk en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Voorzieningen zijn er op dit park niet maar dat hebben we niet gemist. In Ruurlo vind je alles wat je nodig hebt.

Dit was ons eerste verblijf op ‘t Sikkeler maar zeker niet ons laatste, wij hebben al weer geboekt voor juni 2019.

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar

Mevr. Fokkens,
    2-12-2018

Fantastisch mooi park midden in de natuur. Gelukkig geen zwembad of groot speeltuin op het park zodat het er heerlijk rustig is. Minder geschikt voor kinderen dus. Onze hond mocht ook mee! We komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Bij 't Sikkeler is het fijn om "te gast" te zijn!

C.G. Verhoeven,
    1-12-2018

't Sikkeler was een toevallig gevonden lokatie en wij waren nog nooit in de Achterhoek op vakantie geweest. Het zag er op de site al fantastisch uit. Vooral het vele groen, de fontein(en) en de prachtig onderhouden tuinen waren bij aankomst al meer dan verrassend. Na het inboeken was de binnenkomst direct "thuiskomen". In 1 woord Fantastisch! Met onze fietsen mooie tochten gemaakt in de omgeving en gebruik gemaak van de aan te bevelen restaurants. Ruurlo is een gezellig stadje en het kasteel (met fraai terras) is het bezoek zeker waard geweest.

De cijfers voor deze lokatie zijn meer dan verdiend. Houd je van rust, natuur en een schoon en mooi ingericht verblijf, dan is dit park aan te bevelen. Wij komen er zeker nog eens terug. Misschien wel in 2019.

Gereisd met partner in september 2017

Echt bijkomen

J.duivestein,
    1-12-2018

Heerlijk rustig park en superschoon.

Gereisd met partner in september 2018
Ruurlo scoort een 8,8 uit 10, op basis van 104 reviews