We hebben een aantal aanbieders voor Ruurlo voor je op een rij gezet:

Reviews over Ruurlo

heerlijk

Leo van Dijk
    25-8-2019

Leuk dorp in een prachtige omgeving. Veel eetgelegenheden die overigens niet allemaal altijd open zijn. Voldoende supermarkten. Ideaal om te fietsen. Met een beetje mazzel kom je in een feestweek terecht (augustus, september).

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Rien Ros
    4-4-2019

Ruurlo is een leuke plaats. Je kunt er leuk wandelen en fietsen. Een bezoek aan het kasteel is zeker aan te bevelen. wij waren hier in november 2018, maar ook in mei 2018. We hebben in mei op een terras gezeten, waar men kan genieten van drankjes en eten. We logeerden beide keren in het plaatselijke hotel Avenarius.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Graag volgend jaar weer

Elly de Beer
    4-12-2018

Het Sikkeler ligt heerlijk rustig in de bossen tussen Ruurlo en Zelhem in. Prachtige fietsto hten. Wij waren er in het prachtige voorjaar van 2018, met de mooiste rhododendrons die ik ooit gezien heb.
    We hebben heerlijk gegeten in de Oranjerie van kasteel Ruurlo, Bij de Tuinkamer in Ruurlo en verrassend modern bij Pizzeria Attroverso in Zelhem. Alles zat mee. Het weer, het park, de omgeving. Volgend jaar weer graag. Wat een voordeel van de bungalow (een noetriswoning) was, dat op de begane grobd een slaapkamer en badkamer waren, want ik had juist een knieoperatie achter de rug. Prina revalidatieplek!

Gereisd Met partner in mei 2018

Ruurlo de moeite waard

HJA.Rasenberg
    4-12-2018

Ik ga altijd naar de Heikamp . Je zit heerlijk in het bos . Zij hebben daar heerlijke pannenkoeken en je kunt er een hapje eten . Voor de kinderen is er een klimprogramma. En voor de kleintje kimtoestellen . Naast de Hijkamp is een doolhof . Zeker de moeite waard. Zelf heb ik gelogeerd in de Sikkeler een prachtig rustig bungalow park . Mooie schone bungalows. Voor cultuur het museum in het kasteel van Ruurlo. Met een schitterende collectie

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Jos Cornelisse
    30-11-2018

Wij verbleven op Buitengoed 't Sikkeler. Vandaar uit hebben we elke dag gefietst. koffie , Lunch en diner in Ruurlo. Leuke plaats en leuke omgeving. Voor herhaling vatbaar. Aardige mensen. Alle winkels , restaurants , fietsverhuur aanwezig. Historisch de moeite waard

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Ruurlo scoort een 8,7 uit 10, op basis van 109 reviews