We hebben een aantal aanbieders voor Putten voor je op een rij gezet:

vakanties Putten

We hebben een aantal aanbieders voor Putten voor je op een rij gezet:

Reviews over Putten

Komen terug om te fietsen..

Carla RM
    11-10-2019

De omgeving is prachtig om te fietsen , te wandelen ..oerbossen.. Putten is zeer kleinschalig, maar heeft winkels, horeca, voor ons niet aantrekkelijk, maar daar kwamen we niet voor..Slordige bouwstijlen..er zijn authentieke panden maar helaas staat veel door elkaar..

Gereisd Met partner in Tue Oct 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een sfeervol dorp, de top van de Veluwe!!!

Aat Boon
    25-7-2019

Wij logeerden in een Landalpark, dat direct aan de Veluwse bossen grenst, dus direct urenlang te voet of met de fiets de bossen in. Putten heeft een gezellig en sfeervol centrum, met een relatief goed en ruim winkelbestand. Horeca is in alle prijs- en kwaliteitsklassen ruim aanwezig. Het dorp onderscheid zich op bovengenoemde punten van de omringende dorpen.

Goed voor een natuur vakantie

Sander
    15-5-2019

Fietsen en wandelen is goed in deze omgeving. Een aanrader ook is de beeldentuin ( met Zandsculpturenfestijn) in het nabij gelegen Garderen. Goed eten kan men bv bij chinees/Indisch restaurant " de lange muur" in putten. Reserveren is aanbevolen

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastische week en komen graag terug.

Seraphina
    19-3-2019

Heel mooi stadje met gezellige terrasjes en leuke eetgelegenheden. De promenade met leuke winkels. De omgeving is geweldig mooi met prachtige fiets en wandelpaden. En leuke goede doelenwinkels. Wij hebben een geweldige week gehad

Gereisd Met partner in maart 2019

Erg goed!

M.v.d.H
    2-2-2019

Wij zijn kort in hotel Mooi Veluwe geweest(waar we het overigens heerlijk hebben gehad)van zondagmiddag tot dinsdagochtend,en zijn alleen zondag omstreeks 18.00 uur in Putten geweest om bij restaurant T-Rex geweest waar we heeeerlijk hebben gegeten en de bediening erg vriendelijk was.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Putten scoort een 8,1 uit 10, op basis van 285 reviews